sos16 Startet 13.Mai.2016 Link til dette innlegget Startet 13.Mai.2016 Hei jeg synes riviera 925 fly ser ut som en veldig flott båt. og liker at selv om jeg med med mitt budsjett kan velge en båt som er bygd på 90 tallet fortsatt er svært lik de på 2000 tallet. Noen argumenter på om jeg burde gå for en sånn eller ikke. Vi er 2 voksne og to barn Noe jeg bør se etter? Sitér dette innlegget Link to post
Higre Svart 13.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2016 Du bør ikkje vær for lang...., og så et det vel et skille rundt 2000 eller så på badeplatform, men flott båt som virker godt sammenskrudd, er vel både aksling og drev versjon smak/behag :) Sitér dette innlegget Link to post
JonnyBoy Svart 18.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2020 Noen som vet hvilket årstall Riviera 925 kom med stor flybridge? Utgjør det stor forskjell i plass og utnyttelse? Sitér dette innlegget Marex 280 Holiday / Yanmar 4LH-DTE 165hk Marex 2300 Gambler / BMW D530 TA-Z Marine Diesel Link to post
TideRace Svart 18.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2020 JonnyBoy skrev 20 minutter siden: Noen som vet hvilket årstall Riviera 925 kom med stor flybridge? Stor flybridge kom fra og med 2006-modellen. Da kom også en rekke andre endringer, blant annet 30mm fast rekke i syrefast, større luke opp til fb, flyttbar trapp til fb, m.m. Stor plattform med integrert vinsj, lasterom, flusjmonterte flaps under, faste fenderhodlere, badetrapp, m.m. kom ca 2002. Det er imidlertid flere båter fra før 2002 som har fått ettermontert den store akterplattformen. Vær klar over at det er to skrogversjoner: Med aksel og halvplanende skrog og drev med helplanende skrog. Flott båt med høy kvalitet på alle detaljer hvis den er verftsbygget hos Huseklepp. Vi har tidligere hatt en 2006-modell, halvplaner med Yanmar 6LP i 13 feilfrie år. Søker du på "Riviera 925" her på forumet vil du finne flere informative tråder om denne båten. Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 18.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2020 Var vel i 2003 den fikk forlenget skrog med lenger badeplattform. Så er det nok budsjettet ditt som bestemmer hvor ny utgave du får. De som er laget etter 2000 går som regel for over 850k, eller 2003 bikker nok millionen om den har fast aksling og Yanmar 6LP(A) Super skute ! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.