vilunde Startet 13.Mai.2016 Link til dette innlegget Startet 13.Mai.2016 Hei. Noen som har en ide om hvordan Trim Position sender på et Alpha One drev skal koples opp ? Det kommer 2 sorte ledninger ut av denne. På mitt instrument har jeg en ledning ut som er definert som Sensor. Skal den andre til jord ? Var vanskelig å se på dette koplingskjema jeg fant også.. Sitér dette innlegget Link to post
steyr t Svart 13.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2016 "Sensoren" på dette bildet er :trim limit switch. Den bryter opp-kretsen ved en gitt vinkel på drevet. Trim sensoren skal kobles en leder til jord, den andre til instrumentet. Kontaktene henger klare på din motor hvis du har en mercruiser, fargen på sender ledningen er mørk brun med vit stripe. Sitér dette innlegget Link to post
vilunde Svart 14.Mai.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2016 (redigert) "Sensoren" på dette bildet er :trim limit switch. Den bryter opp-kretsen ved en gitt vinkel på drevet. Trim sensoren skal kobles en leder til jord, den andre til instrumentet. Kontaktene henger klare på din motor hvis du har en mercruiser, fargen på sender ledningen er mørk brun med vit stripe.Ja, ser at jeg har lagt ut bilde av feil sensor ? Uansett, takk for svar. Da kan det se ut som sensoren er gåen for det var slik jeg prøvde å kople dette og det ble ingen utslag på instrument ved kjøring av drevet... Redigert 14.Mai.2016 av vilunde (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.