Shalom Startet 3.Juni.2005 Del på Facebook Startet 3.Juni.2005 Hei! Er det noen som vet hvor Skrognummeret / HIN Nummeret på en verftsbygget Skarpnes 30 fra 1985 sitter? Mvh Fred Sitér dette innlegget Link to post
Lotus Svart 3.Juni.2005 Del på Facebook Svart 3.Juni.2005 Normalt skal det stå øverst på styrbord side av hekken. Men denne er vel for gammel for HIN-nummer? Lotus Sitér dette innlegget Link to post
fredriksen Svart 3.Juni.2005 Del på Facebook Svart 3.Juni.2005 Hei! På min Skarpnes 25 Weekender (produsert des 1989)står det kun et skilt med Veritas godkjenning. Dette skiltet gir informasjon om at den er typegodkjent, om maksimum motor (kW) last (kg), maks antall personer + sertifikatnummer (Type Cert.). Den har ikke HIN-kode etter det jeg kjenner til. Antar at det gjelder det samme for din Skarpnes 30. Sitér dette innlegget Link to post
Cirkeline Svart 3.Juni.2005 Del på Facebook Svart 3.Juni.2005 HIN nummer finnes nok ikke på denne årsmodellen. Et Veritasskilt en plass i nærheten av førerposisjonen vil du nok finne. (Hvis den var Veritasgodkjent) Sitér dette innlegget Link to post
Shalom Svart 3.Juni.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Juni.2005 Hei igjen! Jeg er vel egentlig enig at denne båten ikke har HIN nummer, men iflg. forsikringsselskapet (Norske Sjø) skal dette være på alle båter (hvilket jeg synes er rart). Jeg får ta en ny runde med dem til uka, hvis ikke det er noen i forumet som enten jobber i forsikringsbransjen og har fasitsvar, eller om noen mener noe annet enn det som er svart hittils. Takk for svar! Sitér dette innlegget Link to post
Gerhard Svart 3.Juni.2005 Del på Facebook Svart 3.Juni.2005 Hei igjen! Jeg er vel egentlig enig at denne båten ikke har HIN nummer, men iflg. forsikringsselskapet (Norske Sjø) skal dette være på alle båter (hvilket jeg synes er rart). <{POST_SNAPBACK}> HIN nummer var vel ikke funnet opp, men den har vel et serienummer / produksjonsnummer / skrognummer eller hva de kaller det. På skjemaer som ber om HIN nummer er det vel riktig å fylle inn produksjonsnummeret. Gerhard Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.