steinar 68 Startet 14.Mai.2016 Link til dette innlegget Startet 14.Mai.2016 Hei. Har en Princess 32 med et 290 drev .Nesten hver gang jeg skal bakke så hopper drevet opp og da får jeg ikke bakke. Virker som det ikke går i lås på en måte .Noen som vet hva som er galt ?Moderator har endret emnetittelen. Var opprinnelig Volvo penta 290 dupropp drev hvilket ikke er iht reglene for "Båtforumet".Alle må vennligst lese disse før man poster. Sitér dette innlegget Link to post
kromfelgen Svart 14.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2016 Det høres ut til at du behøver et slikt sett: http://drevdelar.se/reparationssats-for-backhake-aq250-270-280-285-290 Sitér dette innlegget Link to post
ÅtteGlass Svart 14.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2016 Høres ut som om drevet ditt trenger service. Å rengjøre og smøre opp bakkhaken er et årlig servicepunkt. Sitér dette innlegget Oslo Seil- og Båtskole. Link to post
adeneo Svart 14.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2016 Som nevnt ovenfor, begynn med å rengjøre bakkhaken, ofte er det rur og dritt som gjør at den ikke låser seg, dersom det ikke hjelper, bytt fjærer, eller hele greia. Sitér dette innlegget Link to post
steinar 68 Svart 14.Mai.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2016 Dette er min første båt så er litt "grønn" Drevet har vært av i vinter og fått ny olje og belger men da ser det ut som båten må opp igjen for en ny runde . Det var en strek i regningen. Sitér dette innlegget Link to post
Jori Svart 15.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 15.Mai.2016 Du klarer å skrape bakkhaken med litt bading. Se på tegningen så du er klar over hvilken del det, prøv så og fjern alt av rur etc for å se om det hjelper. Hjelper ikke det, må nok båten opp for ett bytte av slappe fjærer. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.