hakonrk Svart 19.April.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.April.2018 Ja, det er bom, men du kan betale med mobiltelefonen så rampen er alltid tilgjengelig. Sitér dette innlegget Link to post
Treigstad Svart 20.April.2018 Link til dette innlegget Svart 20.April.2018 Oki, takk! Satser på at jeg ikke havner på Youtube etter i morgen. Sitér dette innlegget Link to post
Treigstad Svart 23.April.2018 Link til dette innlegget Svart 23.April.2018 Da var jomfru-utsettingen unnagjort. Gikk helt fint! Men det var ganske kaotisk med mange som skulle ha ut båter der på denne lørdagen med godvær. Vanskelig å få parkering, måtte opp til p-plassen til Henie Onstad-senteret (grusplass) og parkere der og gå ned. Det er lov å parkere der utenom virkedager. Vanligvis vil jeg tro det går bra å parkere på gresset ved innkjøringa til havna. Så ble det to dager på tur og tok opp båten igjen i formiddag (mandag, regnvær) og å velge en slik dag å sette ut båten må være helt optimalt hvis man er nybegynner og litt stressa for å bruke båtrampe, for da har man all tid og plass i verden til rådighet. Bommen var forresten åpen hele tiden. Jeg gikk rundt og prøvde å pushe bompenger på alle som jobba der, men ingen ville ha penga mine. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.