Mr_Stian Startet 14.Mai.2016 Link til dette innlegget Startet 14.Mai.2016 Hei. Jeg har en scand classic 25 hvor luken i fronten har begynt å sprekke i hjørnene. Det er blitt så gale at jeg må gjøre noe. Får jeg tak i ny luke eller er dette enkelt å fikse? Hvor får jeg eventuelt kjøpt ny eller hvor får jeg fikset? Sitér dette innlegget Link to post
jørn Svart 14.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2016 Det jeg har sett noen gjøre er å feste beslag på innsiden, for å overføre kreftene som blir på glassfiberen over til beslaget. Sitér dette innlegget Link to post
Jangul Svart 14.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2016 Du får kjøpt ny luke på Agder Boat. Går det ikke ann å fikse den? Hadde prøvd som foreslått å forsterke med noen jern ell. Får vel sikkert samme problemet på min så skal forske litt imorgen... Sitér dette innlegget Link to post
Mr_Stian Svart 15.Mai.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Mai.2016 Har sendt Mail til Agder boats så får vi se hva de svarer. Hvis de ikke skal ha sinnsyke priser så bytter jeg. Hvis ikke så får vi prøve å lage ett beslag. Sitér dette innlegget Link to post
Mr_Stian Svart 16.Mai.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Mai.2016 3000 kroner ink mva for en grovkuttet luke. Må bruke alt av hengsler og glass/lister osv fra den gamle. Ikke så helt galen pris men tror jeg prøver å fikse først. Sitér dette innlegget Link to post
Jangul Svart 16.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 16.Mai.2016 Er enig i det å prøve og fikse først:) vet ikke om min er så dårlig ennå men kanskje forsterke før den blir det... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.