Tallisman Startet 15.Mai.2016 Del på Facebook Startet 15.Mai.2016 Noen som har erfaring med ekkolodd som er portabelt av typen med svinger som settes fast med sugekopp?. Sitér dette innlegget Link to post
ko-stens Svart 15.Mai.2016 Del på Facebook Svart 15.Mai.2016 Har en Garmin Echo 501C med portabel-kit, kjøpt på Magasinet for to eller tre år siden. Har fungert upåklagelig. Hadde det på en tifots jolle, og swingeren satt som bare det de få gangene jeg var utpå vannet. Nå var dette på blanke lakken. Hvordan det sitter på bunnstoff, vet jeg ikke. Det portable kit'et måtte kjøpes utenom selve ekkoloddet. Det var med stativ, sugekoppfeste, batteri og batterilader. Batteriet virker for øvrig ikke lenger... Har vel "stått seg ihjel", siden det ikke er brukt på nesten to år. Vet ikke om en får kjøpt disse tingene nå, siden jeg ikke finner dem på nett her i landet, men det finnes vel lignende saker. Sitér dette innlegget Link to post
Team Colibri Svart 15.Mai.2016 Del på Facebook Svart 15.Mai.2016 Alle ekkolodd og de fleste givere kan gjøres portable med ganske enkle midler. Her ser du min vri: http://teamcolibri.blogspot.no/2015/05/portabelt-ekkolodd.html?m=1 Sitér dette innlegget Team Colibri Link to post
Ahorn Svart 16.Mars.2020 Del på Facebook Svart 16.Mars.2020 Noen som har erfaringer med slike sugekoppløsninger på rotasjonsstøpte båter som pioner og steady? Sitér dette innlegget Link to post
Team Colibri Svart 17.Mars.2020 Del på Facebook Svart 17.Mars.2020 SÅ lenge du fester på akterspeil av tre eller metall, går det fint. Rett på plasten er det litt mer "ymse". Sitér dette innlegget Team Colibri Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.