kjetillunde Startet 15.Mai.2016 Link til dette innlegget Startet 15.Mai.2016 Hvor er det gjestebrygge med restauranter/kafé I indre oslofjord? (Vestsiden Asker/Bærum) Er det gjestebrygge ved Hvalstrand Bad? Sitér dette innlegget Link to post
KongKing Svart 15.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 15.Mai.2016 Her er en gammel tråd med samme tema https://baatplassen.no/i/topic/101215-spisesteder-i-indre-oslofjorden-med-adkomst-fra-sjøen/ Kk Sitér dette innlegget Link to post
KongKing Svart 15.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 15.Mai.2016 Ang Hvalstrand så er det jo noen brygger der, men jeg er usikker på om de er for gjester. 1. Sabeltannbrygga 2. Flytebrygge. Der var det ikke festemuligheter for tau for noen år siden, men tror det er på plass nå. 3. Moloen. Her tror jeg ikke det er lov å legge til i det hele tatt. Noen andre som vet? Ev så kan du spørre på Facebook til de som driver restauranten på Hvalstrand. Jeg regner med at de vet. Kk Sitér dette innlegget Link to post
Desbarats Svart 15.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 15.Mai.2016 Strand Restaurant har fin brygge. Synd at Sjøflyhavna på Fornebu ikke har brygger. Men jeg har lånt plass av de leilighetene som ligger inni bukta. Sitér dette innlegget Link to post
bare lek(k)er Svart 15.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 15.Mai.2016 Det er riktig som KongKing svarer (ihvertfall var det sånn i fjor sommer, regner med at det er sånn i år oxo) Vi har pleid å ligge på sabeltann brygga, ved siden av barnehage båten. Grei å ligge med anker ut akter. Flytebryggen er nok best egnet for joller på korttidsopphold. Ellers har du jo Vollen og Holmen fjordhotell oxo. Trygve Sitér dette innlegget Link to post
kjetillunde Svart 21.Mai.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2016 Takk for gode tips og svar. ☺ Sitér dette innlegget Link to post
KongKing Svart 21.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2016 Sendte forespørsel til Hvalstrand og flytebrygga kunne brukes sa de. Kk Sitér dette innlegget Link to post
Vilma Benita Svart 24.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2016 Revierhavna på Hovedøya er et must. Hyggelig stemning og mye god mat. Sitér dette innlegget Mvh,SY Vilma Benita, Beneteau Oceanis 43, (Tidligere 4_Vinder) Link to post
kointa Svart 24.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2016 til liten hjelp i år , men neste år åpner kroa på Gressholmen i ny drakt, og gjestebrygge. Og forhåpentlig en kafèvert som ønsker deg velkommen Sitér dette innlegget Link to post
Jangul Svart 25.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 25.Mai.2016 Det hadde jo vært veeldig hyggelig om kroa åpnet igjen Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.