Jump to content

Edit History

WithVital

WithVital

ivar skrev On 10/24/2017 at 17.32:

enig, du kan feks ha prosjektoppstart når Komodo får hummertråleren sin på vannet  - så ikke prosjekttråd-abstinensene blir altfor plagsomme for folk her inne :giggle:

Komodo skrev On 10/24/2017 at 16.59:

:giggle:

Jeg synes du skal gå for en enkel variant med bare dekk og vindskjerm. Noe annet blir for trangt i en 15 foter. Så, når du har den på vannet skaffer du deg et nytt skrog fra en Fjordling, Draco eller annet som er litt større, f.eks. 18-20 fot, og bruker det som utgangspunkt for et nytt prosjekt med full kombisjark :thumbsup:

Takk! Dere har rett som vanlig. Tenkehatten mener at jeg bare skal bli ferdig med denne og se om behovet for noe større kommer :)

WithVital

WithVital

ivar skrev On 10/24/2017 at 17.32:

enig, du kan feks ha prosjektoppstart når Komodo får hummertråleren sin på vannet  - så ikke prosjekttråd-abstinensene blir altfor plagsomme for folk her inne :giggle:

Komodo skrev On 10/24/2017 at 16.59:

:giggle:

Jeg synes du skal gå for en enkel variant med bare dekk og vindskjerm. Noe annet blir for trangt i en 15 foter. Så, når du har den på vannet skaffer du deg et nytt skrog fra en Fjordling, Draco eller annet som er litt større, f.eks. 18-20 fot, og bruker det som utgangspunkt for et nytt prosjekt med full kombisjark :thumbsup:

Tkk! Dere har rett som vanlig. Tenkehatten mener at jeg bare skal bli ferdig med denne og se om behovet for noe større kommer :)

• Create New...