WithVital
Full styrepos inne, og full ratt (sidemontert) + elmotor styrepos ute. Mulig løsning for "softback". Ser overkommelig ut å seriekoble to rattposisjoner. Mer plunder med gass / gir, så det får bli senere hvis det skulle bli behov.
Tenker å ha så åpen løsning som mulig men med mulighet for å lukke helt / delvis. Klapp-benker ute akter.
Tenker å bruke xps 10-13mm plater i 2 (kanskje tre noen steder) lag med vevd duk og epoxy imellom til overbygg hvis jeg får til å ruteskjære xps ok. Er 10 ganger billigere enn Divinycell. Divinycell ville kostet ca 6000 bare i plater. XPS i 12mm får jeg for 99 kroner for 244x60cm.
Tror jeg legger XPS 700 i dørk akter og hever 15cm og lager selvdrenerende (altså hull i siden rett ut). Kommer ikke til å legge ny x-finer i dørk, men skal teste å laminere inn PVC-plater (sånne "dryppstopp-plater til å ha under balkonger) oppå xps før noen lag epoxy og vevd duk. Men mulig bare vevd duk er nok. Vil sikre dørken mot punktbelastninger / støt på en eller annen måte.
Men jeg ombestemmer meg jo annen hver dag mht fiskebåt / daycruiser, så en bøtte salt hører med...