Jump to content

Edit History

WithVital

WithVital

Ble ikke mye action i vinter, men er så vidt i gang igjen nå som temp er nærmere 0 grader innimellom. Har startet med dørken / fikse skummet som har hatt vann litt her og der, og som har løsnet fra bunnen av skroget (sitter fast i kjølrenna, men ikke ellers).

En liten vinterdvale var nok nødvendig for at jeg skulle orke å gyve løs på dette uendelige prosjektet igjen. Har en 30-punkts fremdriftsplan som jeg tenker å maltraktere med idioti og moro fremover. Punkt 12 er å sette på vann og finne vannlinje (med motor). Kanskje jeg får satt fartsrekort da (mai/juni), før jeg fortsetter å lage mikrofiskesjark. Kanskje jeg bare limer på toppen og sier meg ferdig. Konepone har nemlig sagt ja til å investere i større farkost (med plass til to voksne og to barn på ukesferier), så det kan hende dette prosjektet blir satt på vent.

Uansett. Frem til mai / juni skal jeg surre videre:

WithVital

WithVital

Ble ikke mye action i vinter, men er så vidt i gang igjen nå som temp er nærmere 0 grader innimellom. Får ikke støpt noe på en stund, men er i gang med dørken:

WithVital

WithVital

Ble ikke mye action i vinter, men er så vidt i gang igjen nå som temp er nærmere 0 grader innimellom. Får ikke støpt noe, men kan altids rasere noe:

• Create New...