Jump to content

Edit History

WithVital

WithVital

Så har jeg prøvd å lage 7 liter sparkel (PU-fyllt sådan) i bøtte også :) -Overvåker temperaturen fortsatt så jeg slipper å måtte dumpe hele plata ut av vinduet pgs flash. Bruker SVAS GL-herder til PU-fyllet. Den er treg og fin, og etter halvannen time er skumsparkelet bare 23 grader (15 grader innetemp). Jeg holder temp lav så jeg får lengre tid mellom hvert lag. Tror ca 7-8 timer er greit med GL og man kan fortsatt kjøre på uten å grunnbehandle ved 12 - 15 grader.

Sparer rennene der motorfestene skal være og legger mer duk og ren epoxysparkel der senere.Skal ha litt mer PU-skum-sparkel i sidefeltene altså... -bare må ha noen pauser innimellom...

WithVital

WithVital

Så har jeg prøvd å lage 7 liter sparkel (PU-fyllt sådan) i bøtte også :) -Overvåker temperaturen fortsatt så jeg slipper å måtte dumpe hele plata ut av vinduet pgs flash. Bruker SVAS GL-herder til PU-fyllet. Den er treg og fin, og etter halvannen time er skumsparkelet bare 23 grader (15 grader innetemp). Jegholder temp lav så jeg får lengre tid mellom hvert lag. Tror ca 7-8 timer er greit med GL og man kan fortsatt kjøre på uten å grunnbehandle. Men det er altså ved 12 - 15 grader.

Sparer rennene der motorfestene skal være og legger mer duk og ren epoxysparkel der senere.Skal ha litt mer PU-skum-sparkel i sidefeltene altså... -bare må ha noen pauser innimellom...

• Create New...