Jump to content

Edit History

WithVital

WithVital

broderi.jpg.19f641061c4e4fe79ec9f2265fdbc24e.jpg

Pakket ut kneplatedelene som jeg laminerte sammen for noen dager siden, og ser at epoxyen har flashet ganske mye nederst der den har hatt anledning til å samle seg i litt mengder inni gladPack-plasten. Må enten gjøre hele kneplatelamineringen på nytt (men er tom for XPS) eller slipe litt og fylle med epoxysparkel og la det stå til (kjenner jeg heller mot den løsningen)...

Trodde jeg halusinerte da jeg så det kom røyk opp av herderflaska da jeg tok av korken (driver å slutter å røyke nemlig), men nå vet jeg at herder, som er mye mørkere enn den var før, og som ryker når den blir eksponert for luft, er søppel (og / eller det er for varmt da...) og ikke luftspeiling :)

WithVital

WithVital

broderi.jpg.19f641061c4e4fe79ec9f2265fdbc24e.jpg

Pakket ut kneplatedelene som jeg laminerte sammen for noen dager siden, og ser at epoxyen har flashet ganske mye nederst der den har hatt anledning til å samle seg i litt mengder inni gladPack-plasten. Må enten gjøre hele kneplatelamineringen på nytt (men er tom for XPS) eller slipe litt og fylle med epoxysparkel og la det stå til (kjenner jeg heller mot den løsningen)...

Trodde jeg halusinerte da jeg så det kom røyk opp av herderflaska da jeg tok av korken (driver å slutter å røyke nemlig), men nå vet jeg at herder, som er mye mørkere enn den var før, og som ryker når den blir eksponert for luft, er søppel og ikke luftspeiling :)

• Create New...