Arnulf Startet 3.Juni.2005 Del på Facebook Startet 3.Juni.2005 Draco - klubb. Vi burde være mange tusen.Hvorfor har vi ingen klubb til råd og bytte av utstyr. Samt motorhjelp mc/vp osv. Logger interresse Sitér dette innlegget Link to post
Draco2000 Svart 3.Juni.2005 Del på Facebook Svart 3.Juni.2005 Helt enig med deg. Håper noen kan ta initiativet! Sitér dette innlegget Link to post
jumbo Svart 3.Juni.2005 Del på Facebook Svart 3.Juni.2005 tja. kunne vert artig det. Sitér dette innlegget Link to post
h2o Svart 3.Juni.2005 Del på Facebook Svart 3.Juni.2005 Mener det er Drado klubb i Flekkefjor, hvor Draco opprinnelig kommer fra. Ta kontakt med Seaco i flekkefjord som driver i samme lokaler som draco. Han jobbet i Draco før, og vet det meste. Sitér dette innlegget Link to post
Arnulf Svart 3.Juni.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Juni.2005 Takker for svar så langt, avventer videre. Søker du på Draco får du opp Windy salgsrep etter at Hegnar overtok, noen selgere, draco fuglen - spøkelser etc. Vi venter og ser hva vi får inn. (går du videre kan du finne hvordan Kåre Drangsholt ble borte, Dracomar i Spania og misbruk av symbolet i USA.) Har ringt Flekkefjord for noen år siden og vet at de har noen få deler liggende. Sitér dette innlegget Link to post
GOE Svart 4.Juni.2005 Del på Facebook Svart 4.Juni.2005 Hadde selvsagt vært spennende dette for alle Draco eiere. Det går jo fortsatt mange Draco båter rundt omkring. Får håpe noen har lyst til å ta initiativet slik at dette kan bli en realitet. Så vidt jeg vet eksisterer det ingen slik klubb i dag. Sitér dette innlegget Aldri en dag uten båt. Medlem KNBF. NSSR. Båten reg. i Skipsregisteret og Småbåtregisteret Link to post
ynroenn Svart 17.Juni.2005 Del på Facebook Svart 17.Juni.2005 Lykke til med initiativet til Draco klubb! For meg har Draco alltid vært "guttedrømmen"! Når jeg endte opp med en annen av "klassikerne" så skyldes det først og fremst at jeg ønsket påhengsmotor! Må bare nevneat jeg i fjor ble kontaktet av en kar fra Canada(pr. mail) som ønsket opplysninger om kmv 2000dc! På innsjøen der han holdt til, gikk det drøssevis av disse båtene! Han ønsket og lage en klubb om denne spesifikke båttypen, og ønsket dermed å dra med seg opprinnelseslandet! Sitér dette innlegget Link to post
Tom J. Svart 17.Juni.2005 Del på Facebook Svart 17.Juni.2005 Hei ! Melder meg inn hvis det blir klubb jeg... Sitér dette innlegget Link to post
Rolf Svart 17.Juni.2005 Del på Facebook Svart 17.Juni.2005 (redigert) Lykke til med initiativet til Draco klubb! For meg har Draco alltid vært "guttedrømmen"! Når jeg endte opp med en annen av "klassikerne" så skyldes det først og fremst at jeg ønsket påhengsmotor! Må bare nevneat jeg i fjor ble kontaktet av en kar fra Canada(pr. mail) som ønsket opplysninger om kmv 2000dc! På innsjøen der han holdt til, gikk det drøssevis av disse båtene! Han ønsket og lage en klubb om denne spesifikke båttypen, og ønsket dermed å dra med seg opprinnelseslandet! <{POST_SNAPBACK}> KMV hadde i en periode både produksjon og salgsapparat borte i Canada, nærmere bestemt rett ved Toronto, Ontario. Redigert 17.Juni.2005 av Rolf (see edit history) Sitér dette innlegget Rolf som trives best med Sommer, Sol og Sørland "Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" Roald Amundsen Link to post
Falx Svart 17.Juni.2005 Del på Facebook Svart 17.Juni.2005 Jeg blir også gjerne med i Draco-klubben :) Sitér dette innlegget Bavaria Sport 39, 2013 mod. Link to post
Draco_1 Svart 23.Juli.2005 Del på Facebook Svart 23.Juli.2005 En Draco klub er en fantastisk ide, jeg er selv opvokset med Draco og har spekuleret på om der ikke snart kommer noget i gang ala den svenske Coronet klub....... Sitér dette innlegget Link to post
ferskvannspiraten Svart 24.Juli.2005 Del på Facebook Svart 24.Juli.2005 Helt klart - klubb bør vi absolutt ha! Sitér dette innlegget Ei lenger Ferskvannspiraten -tilbake på de salte bølger Link to post
Jorg-1 Svart 28.Juli.2005 Del på Facebook Svart 28.Juli.2005 Har hatt 5 Dracoer gjennom tidene og er helt klar for en klubb bare noen tar intiativet..... Sitér dette innlegget Dracosiden til Jørgen Link to post
Coronet27 Svart 29.Juli.2005 Del på Facebook Svart 29.Juli.2005 Draco er fine båter. Jeg ser at på (-- reference to evil site removed --) så vurderer de å starte opp nettopp en Draco klubb utifra annonnsering i båtforumet. Kunne kanskje være spennende. Sitér dette innlegget Link to post
Jorg-1 Svart 15.Desember.2005 Del på Facebook Svart 15.Desember.2005 Trenger et "lite" spark bak i form av noen positive innlegg så er det mulig at undertegnede snuser litt på å starte opp en klubb for DRACO eiere...... Hvor mange interesserte er det her på Baatplassen.no? Mvh Jørgen Sitér dette innlegget Dracosiden til Jørgen Link to post
Kotnes Svart 15.Desember.2005 Del på Facebook Svart 15.Desember.2005 (redigert) Her er en som er veldig lysten på en Dracoklubb men ikke har tid til å starte en. Redigert 15.Desember.2005 av Kotnes (see edit history) Sitér dette innlegget Kroppen har passert 50 men ikke hue. Link to post
GOE Svart 16.Desember.2005 Del på Facebook Svart 16.Desember.2005 Som tidligere eier av Draco båter over en periode på 11 år føler man en tilknyttning til disse båtene. Solgte den siste nå i høst. Håper derfor at noen har tid og lyst til å ta intiativet til en Draco klubb, selv om jeg ikke lenger har noen i mitt eie. Her er for øvrig en link med noen "godbiter" for Draco eiere. www.dracoboats.no Sitér dette innlegget Aldri en dag uten båt. Medlem KNBF. NSSR. Båten reg. i Skipsregisteret og Småbåtregisteret Link to post
Draco1700 Svart 16.Desember.2005 Del på Facebook Svart 16.Desember.2005 Heja Norge!! Hoppas verkligen ni startar upp en Draco-klubb för oss som blivit förälskade i dessa undebara båtar. Jag och säkert många andra i ert grannland(Sverige) vill väldigt gärna vara med i en Draco-klubb!! //Mathias Sitér dette innlegget Link to post
Baisiken Svart 16.Desember.2005 Del på Facebook Svart 16.Desember.2005 Dette blir jeg med på. Sitér dette innlegget Link to post
Draco2000 Svart 22.Januar.2006 Del på Facebook Svart 22.Januar.2006 Jeg blir også gjerne med! Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 22.Januar.2006 Del på Facebook Svart 22.Januar.2006 Bare nevner i denne forbindelse at vi har fått låne endel draco brosjyrer av ragnars. Disse er scannet og lagt i Dokumentarkivet. Sitér dette innlegget Link to post
Draco2000 Svart 22.Januar.2006 Del på Facebook Svart 22.Januar.2006 Takk til Ingar og Ragnar! Håper noen har en brosjyre og prisliste fra 1986 som også kan legges ut. Sitér dette innlegget Link to post
Jorg-1 Svart 22.Januar.2006 Del på Facebook Svart 22.Januar.2006 Sitter egentlig og leker litt med tanken om en klubb. Har ordnet ny dekor til 3000 Sunbridgen min....og lurer litt på denne varianten skulle passe inn i dekoren på båten. Foreløpig en tekstvariant som jeg har laget i mørkblå,sølv og rød. Her i mørkblå montert på verktøyskap. 50cm x 2cm. Har forøvrig originalbrosjyra fra 85/86. Sitér dette innlegget Dracosiden til Jørgen Link to post
Dracula 2300 Svart 15.Februar.2006 Del på Facebook Svart 15.Februar.2006 Jeg savner en Draco klubb og melder meg inn så fort vi er på bena! Hold meg underrettet Sitér dette innlegget Link to post
Draco er tingen Svart 29.November.2006 Del på Facebook Svart 29.November.2006 Draco club. Flotte greier. Blir me vess d skjer har akkurat kjøpt min første båt, en Draco 20 DC 77mod. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.