Jump to content

Draco-klubb etterlyses

Arnulf

Recommended Posts

Takker for svar så langt, avventer videre. Søker du på Draco får du opp Windy salgsrep etter at Hegnar overtok, noen selgere, draco fuglen - spøkelser etc. Vi venter og ser hva vi får inn.

(går du videre kan du finne hvordan Kåre Drangsholt ble borte, Dracomar i Spania og misbruk av symbolet i USA.) Har ringt Flekkefjord for noen år siden og vet at de har noen få deler liggende.

Hadde selvsagt vært spennende dette for alle Draco eiere.

Det går jo fortsatt mange Draco båter rundt omkring.

Får håpe noen har lyst til å ta initiativet slik at dette kan bli en realitet.

Så vidt jeg vet eksisterer det ingen slik klubb i dag. :smiley:

Aldri en dag uten båt.

Medlem KNBF. NSSR. Båten reg. i Skipsregisteret og Småbåtregisteret

• 2 uker senere...

Lykke til med initiativet til Draco klubb! For meg har Draco alltid vært "guttedrømmen"! Når jeg endte opp med en annen av "klassikerne" så skyldes det først og fremst at jeg ønsket påhengsmotor!

Må bare nevneat jeg i fjor ble kontaktet av en kar fra Canada(pr. mail) som ønsket opplysninger om kmv 2000dc! På innsjøen der han holdt til, gikk det drøssevis av disse båtene! Han ønsket og lage en klubb om denne spesifikke båttypen, og ønsket dermed å dra med seg opprinnelseslandet!

Lykke til med initiativet til Draco klubb! For meg har Draco alltid vært "guttedrømmen"! Når jeg endte opp med en annen av "klassikerne" så skyldes det først og fremst at jeg ønsket påhengsmotor!

Må bare nevneat jeg i fjor ble kontaktet av en kar fra Canada(pr. mail) som ønsket opplysninger om kmv 2000dc! På innsjøen der han holdt til, gikk det drøssevis av disse båtene! Han ønsket og lage en klubb om denne spesifikke båttypen, og ønsket dermed å dra med seg opprinnelseslandet!

<{POST_SNAPBACK}>

KMV hadde i en periode både produksjon og salgsapparat borte i Canada, nærmere bestemt rett ved Toronto, Ontario.

Redigert av Rolf (see edit history)

Rolf

som trives best med Sommer, Sol og Sørland

"Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" 

Roald Amundsen

• 1 måned senere...
  • 4 måneder senere...

Som tidligere eier av Draco båter over en periode på 11 år føler man en tilknyttning til disse båtene.

Solgte den siste nå i høst.

Håper derfor at noen har tid og lyst til å ta intiativet til en Draco klubb, selv om jeg ikke lenger har noen i mitt eie.

Her er for øvrig en link med noen "godbiter" for Draco eiere. :wink:

www.dracoboats.no

Aldri en dag uten båt.

Medlem KNBF. NSSR. Båten reg. i Skipsregisteret og Småbåtregisteret

• 1 måned senere...
  • 4 uker senere...
  • 9 måneder senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...