vinc79 Svart 29.November.2006 Link til dette innlegget Svart 29.November.2006 Draco klubb, ja-takk gjerne! Jeg er med... Har du tenkt lenge nok Jorg-1? Sitér dette innlegget Link to post
Jorg-1 Svart 29.November.2006 Link til dette innlegget Svart 29.November.2006 (redigert) Hm...tja, har jo hatt ett år i tenkeboksen nå. Snakket med den svenske klubben og har faktisk solgt noe Draco dekor til søta-bror også. Har veldig lyst å starte en klubb men er redd min fritid ikke strekker til. Her er ihvertfall link til den svenske gjengen:Dracoklubben i Sverige Ellers har jo Per i Danmark denne: Horizonblue Trykk nederst på siden for oversikt og bilder. "Draco modeller" Her ligger det mye arbeid bak. Mange fine bilder. Har mailet han noen ganger og har planer om et besøk hos han etter jul. (Jeg har Danske svigers og er stadig i nærheten av Per). Redigert 29.November.2006 av Jorg-1 (see edit history) Sitér dette innlegget Dracosiden til Jørgen Link to post
vinc79 Svart 29.November.2006 Link til dette innlegget Svart 29.November.2006 Det er jo ikke umulig at noen kan hjelpe deg litt med å dra lasset...!?? Hva med å lage noe lignende som sagaforumet?? tenker bare høyt... Sitér dette innlegget Link to post
CB. Svart 29.November.2006 Link til dette innlegget Svart 29.November.2006 De har syslet litt med tanken på (-- reference to evil site removed --) denne tråden http://www.(-- reference to evil site removed --)/forum/index.php?showtopic=1277 Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
M/B Shanty Svart 29.November.2006 Link til dette innlegget Svart 29.November.2006 Det finnes en Draco klub i Flekkefjord. Han som driver http://www.dracoboats.no/ er leder i klubben (Rudolf) kontakt ham på boat"krøllalfa"rpshop.no Affe Sitér dette innlegget Min hjemmehavn - Feda Småbåthavn Link to post
Draco_1 Svart 29.November.2006 Link til dette innlegget Svart 29.November.2006 Draco club, Det så ud til at enthusiasmen ikke var stor nok til at starte noget forum på havgapet. Jeg tror at et Draco forum bliver mest interessant, hvis det ligger på en flot side, kun med Draco. På "almindelige" båd sider er der for mange ting som forstyrrer. Der er jo egentlig også kun småting der skal diskuteres, ved alm vedligehold fejler bådene aldrig noget :-) Jeg kan dog fortælle en masse, da jeg er ved at renovere en 2500 Flyfish TOTAL. Den er ikke blevet ordentlig vedligeholdt og har tilsyneladende været halvt fyldt med vand engang............ Mente nok at der allerede var en klub i gang, lidt i det skjulte, fik fortalt af en norsk gut, at en person ved navn Rudolf Pettersen jr var en af "bagmændende" i Draco træffet i Flekkefjord i juni. Det passer jo med det som M/B Shanty skriver. Nu skal vi bare have lidt info, om hvor meget der er i gang, vi er nogen stykker som er veldig interesseret i hvad der foregår. Sitér dette innlegget Link to post
Jorg-1 Svart 30.November.2006 Link til dette innlegget Svart 30.November.2006 Det finnes en Draco klub i Flekkefjord. Han som driver http://www.dracoboats.no/ er leder i klubben (Rudolf) kontakt ham på boat"krøllalfa"rpshop.no Affe Han tror jeg har flere jern i ilden enn meg... Sendte han en mail for snart ett år siden og etterlyste litt mer "gadget" til Draco slik som capser,jakker,krus etc. Han svarte at det skulle komme på nett helgen etter. (Det er nå snart ett år siden og fortsatt er det kun håndklær og fendere til salgs under Draco). Han annonserer også ennå båter til salgs "Våren 2006"???? Dette skriver jeg ikke for å sverte han men for å understreke at slike "fritids ting" ikke alltid skaffer gevinst men er tilfredstillende for den Dracoentusiast den enkelte måtte være. Jeg selv driver og sjekker litt for broderi på jakker etc. Vil muligens komme tilbake til dette her på BP. Mvh Jørgen Sitér dette innlegget Dracosiden til Jørgen Link to post
Jorg-1 Svart 27.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2008 Og om noen skulle ha litt interesse av å ta vare på denne gjennomførte og solide Norske båten så kan jeg være behjelpelig med dekor. Dette er kun basert fra min side som hobby. Båtene holder jo i 100 år og dekoren holder kun 10-15 år. Sjekk ut min hjemmeside som kun er for Dracofrelste. Sitér dette innlegget Dracosiden til Jørgen Link to post
jbj Svart 27.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2008 Draco har en fan klubb i Flekkefjord, se på denne siden: http://dracofan.no/ Sitér dette innlegget Link to post
Jorg-1 Svart 27.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2008 Ja den har jeg og flere andre prøvd uten noe særlig respons dessverre. Vi hadde absolutt hatt det gøy om Dracoforumet var mer brukervennlig for oss brukere og at det ble oppdatert med de lanseringer som nå har stått stille i over 12 mnd. Se også mitt tidligere innlegg. Sitér dette innlegget Dracosiden til Jørgen Link to post
hjjensen Svart 22.April.2008 Link til dette innlegget Svart 22.April.2008 Hei. Anbefaler denne WEB siden, det er kansje det nærmeste vi kommer en Dracoklubb. Veldig mye bra Dracostoff her, bilder av båter, eget Draco forum med mye pørsmål og svar osv. http://www.dracofan.no/?s=main Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.