Duffie Startet 18.Mai.2016 Link til dette innlegget Startet 18.Mai.2016 Hei. Har en Sandvik 22 stående jeg tenkte jeg skulle begynne på snart. Det sitter en havarert 350 chevy motor i båten på et 280 drev som heller ikke er godt, så jeg tenkte det skulle pensjoneres. Spørsmålet er da hvilke motoralternativer jeg har. Jeg er ikke interessert i en gammel steinalder-v8er som bruker masse suppe, er blytung, og er daff som en gammel lada. Diesel eller bensin? Hørte med en som solgt nye båter her i nærheten at nyere bensin v6 er meget billige i drift og går bra. Hvor "gamle" kan disse være før dem er umoderne og sluker suppe? Hvilken alternativer har man på diesel siden? Hvilket drev anbefales? Er vel ikke interessert i å bruke noe særlig mer enn 100.000 på motor/drev. Takker for alle svar :) Sitér dette innlegget Link to post
Duffie Svart 19.Mai.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2016 Ingen som har noen formening om dette? :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.