alum Startet 19.Mai.2016 Link til dette innlegget Startet 19.Mai.2016 Som bildet viser er innerste kappe mot drevet løst. Jeg kan såvidt se en bolt mellom kappen og drevet på oversiden av akslingen, mens nedenfor akslingen er det ingenting. Kan ikke helt skjønne at det skal være slik? Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 19.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2016 (redigert) Det er sinkanoden du har ringet inn. Den blir rom på skruene når den tæres. Du kan prøve å tighte skruene for den er ikke mye tæret og bør fint holde et år til. For å komme til må du ha av propellen. Redigert 19.Mai.2016 av Lazyjack (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
alum Svart 19.Mai.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2016 Sinkanoden tror jeg ikke det er. Den har jeg nemlig tatt av (den er lenger bak rett foran propellen). Mulig bildet er litt missvisende, da jeg ikke har brukt stålbørsten på denne kappen og derfor ikke så blank som resten. Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 19.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2016 (redigert) Read my lips - Dette er sinkanoden for drevet ditt. Propellen har sin egen i bakkant. Du kan kjøpe den her. Redigert 19.Mai.2016 av Lazyjack (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
alum Svart 19.Mai.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2016 Ok. Takk for klar tale:-) Er det en grei operasjon å få av propellen? Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 19.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2016 Har ikke Volvo propell men det bør gi seg selv. Hvis ikke kan nok google hjelpe deg. Sitér dette innlegget Link to post
Downwind Svart 19.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2016 Du bør finne monteringsanvisningen for propellen på nettet, etter mine begreper er demontering/montering av Volvos 3-bladet foldepropell spesiell, og det skal strammes til ved montering med angitte momenter, brukes Locktigh på gjenger mm. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.