Biam1 Startet 20.Mai.2016 Link til dette innlegget Startet 20.Mai.2016 Hei, kjøpte en brukt billig gummibåt i fjor av merke Maritim. Ser nå at dørkplatene er i ferd med å takke for seg. Er da kun i hjørnene hvor platene er delaminert/sprekt opp endel. Noen som har erfaring med å reparere dette på et eller annet vis? Ser man kan få kjøpt nytt dørksett på Maritim, men med tanke på at det koster en tusenlapp og at jeg kun betalte en drøy tusenlapp for hele gummibåten så sitter det litt langt inne ;) ;) Noen "Petter Smart" / billig løsninger tro?? Sitér dette innlegget Link to post
Biam1 Svart 20.Mai.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2016 Lurte på om det gikk an å forsterke hjørner med ett eller annet egentlig (for å slippe å lage nye) og kanskje lime på antisklitape over i hjørner. Vil det fungere å forsterke med glassfiber? Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 20.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2016 Jeg ville nok satt av den båt-lappen til Maritim av feriepenga, Wester Sitér dette innlegget Link to post
Bodehode Svart 22.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 22.Mai.2016 Det skjedde med dørken på min maritinjolle også, blåste rent med trykkluft, fylte inn med lim (tyntflytende), satte så platen i press med limtvinger og 2 skinner. Voila ferdig Sitér dette innlegget Livet er for kort til å kjøre diesel Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.