Lysekil Startet 21.Mai.2016 Link til dette innlegget Startet 21.Mai.2016 Hei radioamatører, Tror det finnes noen radioamatører her på båtforumet, og jeg lurer på om det finnes et fast MM nett på f.eks 80 meter. Jeg har hatt lisensen i mange år, men ikke hatt tid til å være så aktiv. Har bedre tid nå som pensjonist, så nå har jeg satt inn en transceiver i seilbåten, rigget antenne med autotuner, , og tenkte det kunne være artig med et nett på 80 eller 40 meteren nå i sommer. for oss som seiler på kysten og generelt i skandinavia. 73 fra LA4KT Sitér dette innlegget Link to post
goorf Svart 21.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2016 Hei. Bli medlem av rasperry PI/ elektronikk i båt på facebook. Tor Sjøli der driver å skal sette opp et nett for radioamatører. Selv er jeg på langtur og har med HF-radio. Men har ikke noe lisens enda. Bruker radioen mest til å laste ned værfaks. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.