Jump to content

Edit History

Mix

Mix

Shit, det tenkte jeg ikke på. Jeg kunne kjøpt restlageret ditt istedet hvis du ikke får bruk for det.

Sorry, men kanskje andre her inne er interessert ?

Jeg satser på å bruke slyngebåndet enkelt, men kanskje sy det dobbelt siste meteren i enden man fester i jollen + ei løkke for innfestningen i winchen. Får håpe Toyota symaskinen greier å tygge igjennom båndet, ellers blir det å sy manuellt med sewing awl. Da blir det nok kun sydd løkke i hver ende. Slyngebåndet er jo i tubular utførelse så det er vel dobbelt i utgangspunktet. Bruddstyrke på det jeg kjøpte er 15Kn ca.1500kg.

Når det gjelder Ankorlina bånd ser det ut til at minste bredde som leveres er 25mm.

Mix

Mix

Shit, det tenkte jeg ikke på. Jeg kunne kjøpt restlageret ditt istedet hvis du ikke får bruk for det.

Sorry, men kanskje andre her inne er interessert ?

Jeg satser på å bruke slyngebåndet enkelt, men kanskje sy det dobbelt siste meteren i enden man fester i jollen + ei løkke for innfestningen i winchen. Får håpe Toyota symaskinen greier å tygge igjennom båndet, ellers blir det å sy manuellt med sewing awl. Da blir det nok kun sydd løkke i hver ende. Slyngebåndet er jo i tubular utførelse så det er vel dobbelt i utgangspunktet.

Når det gjelder Ankorlina bånd ser det ut til at minste bredde som leveres er 25mm.

• Create New...