Jump to content

Edit History

.Olsen

.Olsen

pacuare skrev 16 minutter siden:

Talt som en sann diktator. Jeg jobber med tall, og min erfaring er at alle tall over 2 kan bestrides. Bare en fanatiker kan hevde å sitte på den absolutte sannhet. 

Så de du vet som behersker tallrekka over to er diktatorer?

Aner ikke hva det er "talt som". Må være en som har jobbet for mye med tall :lol:

----

Men utover generelle floskler, du har ikke nevnt Benjamin Disraeli enda... (statistikk og forbannet løgn). Har du konkrete innvendinger på tallene eller holder det å så tvil om de?

Og du støtter journalisten sin bruk av tallene i første artikkel? (datoen endres ettersom journalisten endrer artikkelen). Med første mener jeg da den som det ble vist til i tråden her, om at flere drukner etter vestpåbudet. 

.Olsen

.Olsen

pacuare skrev 11 minutter siden:

Talt som en sann diktator. Jeg jobber med tall, og min erfaring er at alle tall over 2 kan bestrides. Bare en fanatiker kan hevde å sitte på den absolutte sannhet. 

Så de du vet som behersker tallrekka over to er diktatorer?

Aner ikke hva det er "talt som". Må være en som har jobbet for mye med tall :lol:

----

Men utover generelle floskler, du har ikke nevnt Benjamin Disraeli enda... (statistikk og forbannet løgn). Har du konkrete innvendinger på tallene eller holder det å så tvil om de?

• Create New...