Tom Rør Startet 22.Mai.2016 Link til dette innlegget Startet 22.Mai.2016 (redigert) Når jeg innimellom skal gå litt fort, og legger båten opp i marsjfart, slår sikringen til inverteren ut, og jeg mister strøm til TV og stereoanlegget. Er det noen som har en ide om hva årsaken til dette er? Det er ikke verdens største problem, men jeg må ned i kjeller'n å slå den på etterpå, og det hadde vært greit å slippe det :-) Redigert 22.Mai.2016 av Tom Rør (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Havlengt Svart 22.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 22.Mai.2016 Har du sjekka kva som skjer med ladespenninga når dette skjer? Trur dette problemet må vera spenningsrelatert.. Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 22.Mai.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Mai.2016 Det har jeg tenkt på også, så jeg får be verkstedet å sjekke det, da den ligger hos dem nå :-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.