Lysekil Startet 23.Mai.2016 Link til dette innlegget Startet 23.Mai.2016 Jeg fant dette innlegget på hanseklubben.no. Ganske sikkert at flere har denne typen tanklokk. Jeg skiftet nettop ut plastlokket, så bare det slutter å regne her i Lysekil skal lokket av for sjekk. http://www.hanseklubben.no/hanseforum/viewtopic.php?f=11&t=107 Sitér dette innlegget Link to post
Lysekil Svart 23.Mai.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2016 Det var samme problemet på min båt.. Hullene i tanklokket for akslings pinnen er rensent med t-sprit, og tettet med s.k. kjemisk metall. I grov filteret var det 1-2 spiseskjeer vann, så i morgen blir det å forsøke å suge opp fra bunnen av tanken med oljesugepumpen. Har ikke forsøkt dette før, men det sitter en giver for tankmåler på toppen av tanken som jeg tenker å demontere, og forhåpentligvis kan det suges ut gjennom dette hullet fra bunnen av tanken. Andre tips mottas med takk ... Sitér dette innlegget Link to post
LM 605 Svart 23.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2016 (redigert) Hvis man har en litt tykk o-ring her ( se bilde),, så vil vel denne tette over dette hullet når lokket skrues i. Hadde samme tank-lokk på min båt, men hadde aldri så mye som et drypp med vann på tank/vannutskiller . Redigert 23.Mai.2016 av LM 605 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.