idontknow Startet 23.Mai.2016 Link til dette innlegget Startet 23.Mai.2016 Heisann, trenger litt hjelp igjen! Igår var det sjøsetting og da ville selvfølgelig ikkje motoren starte. Motoren er ein diesel Mercruiser D183 turbo ac. Den har vert motstandsvillig før men i år ville den altså ikkje. Eg er ikkje så god på å forklare akkurat kva som er problemet men eg kan jo prøve :p Første gangen var det knapt tegn til liv, det hørtes bare ut som det slo i motorrommet på ein måte. Etter eit par forsøk til så var det tegn til liv men den ville fortsatt ikkje tenne. Etter eit par forsøk til så tente den nesten, ettersom det kom både røyk og alt mulig som det pleire, men etter det blei den bare dårligere og dårligere og til slutt var me tilbake til start der det nesten ikkje var liv. Tenkte først at det kanskje var batteriet som var problemet ettersom det bare viste 11V på måleren men tenker at den kanskje er feil siden eg prøvde med eit annet som eg veit virker og måleren viste det samme. Får ikkje prøvd nåke før til helgen, men setter pris på deres innblikk! Mvh Karl Sitér dette innlegget Link to post
idontknow Svart 23.Mai.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2016 (redigert) Hadde ein bilmekaniker nedi båten og såg ikveld men han kunne ikkje forstå at motoren ikkje ville starte så er vel enda meir lost no Redigert 23.Mai.2016 av Khally (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.