Jump to content

Båtæpp fra Gulesider

chrisrik

Recommended Posts

Guest Avmønstret#

Høres bra ut  :thumbsup:

Eer det fornuftig løsning på import og eksport av ruter? Der svikter både Navionics og Seapilot endel...

Har ikke prøvd med Seapilot men husker at jeg fikk til til en grei import/eksport løsning av ruter mellom Opencpn og Navionics på iPad for ganske lenge siden. Brukte en sky-tjeneste. 

Problemet med Navionics for min del er at det ofte er "så enkelt at det blir vanskelig". Klarer ikke å finne ut hvordan jeg skal gjøre ting. Feks hvordan lagrer jeg en rute jeg akkurat har laget? Vet at det er enkelt men glemmer det fra gang til gang nesten...

Har ikke prøvd med Seapilot men husker at jeg fikk til til en grei import/eksport løsning av ruter mellom Opencpn og Navionics på iPad for ganske lenge siden. Brukte en sky-tjeneste.

Problemet med Navionics for min del er at det ofte er "så enkelt at det blir vanskelig". Klarer ikke å finne ut hvordan jeg skal gjøre ting. Feks hvordan lagrer jeg en rute jeg akkurat har laget? Vet at det er enkelt men glemmer det fra gang til gang nesten...

hmm interessant. Har bare brukt på Android og finner ikke noe import eller eksport der. Men den synkroniserer rutene mellom mobil og nettbrettet når jeg logger meg på. Det er veldig bra!

Lagre ruter man har laget så trykker man bare på den grønne knappen på Android :)

Christian Rikardson

Hjemmesiden min

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...