tomasno Startet 26.Mai.2016 Link til dette innlegget Startet 26.Mai.2016 Hei, jeg har en båt med EVC control panel fra volvo. det er koblet mot en D6 serie motor. Det er ett hjul til å vri på for å komme inn i menyene også skal man trykke inn for å gå inn i menyen for å kunne se under menyene. alt fungerer på panelet unntatt å gå inn i neste meny. jeg får en hånd med pekefinger på både timeantallet og settings menyen, noe som sier at det er menyer under, men jeg får ikke til å gå inn ett nivå. hjulet lar seg vri på og jeg kan veksle mellom timetallet og settingsmenyen, men ikke gå inn. noen som har hatt tilsvarende problemer eller kjenner til en løsning på problemet? Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 26.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2016 Trykk inn hjulet du snurrer på Sitér dette innlegget Link to post
tomasno Svart 26.Mai.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2016 gjort, virker ikke. kommer ikke inn i menyen.... og jeg har tykket MANGE ganger :-) både litt hardt og vanlig uten at det hjelper..... Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 27.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2016 (redigert) Har opplevd at hjulet blir veldig "følsomt " med åra. Hopper av og til over til neste i menyen, når jeg skal trykke meg inn. - men ikke at jeg ikke kommer inn... - sikkert skikkelig billig å kjøpe ny.... :) Redigert 27.Mai.2016 av Eureka (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
tomasno Svart 27.Mai.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2016 har funnet original del på ebay til 4000 kr pluss frakt. for ett litet kontroll panel. fine priser :-) Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 27.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2016 DU m å stå på rett sted i menyen i displayet i turtelleren før du får byttet meny. Husker ikke hvor det er :) Sitér dette innlegget Link to post
Targa 23.1 Svart 27.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2016 Settings? Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 27.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2016 Det er to hovedmenyer - en hvor du får opp motordata og en hvor du får opp fart, dybde, vanntemp. Bare å prøve å trykke inn hjulet på de ulike stedene "pekefingeren" står Sitér dette innlegget Link to post
Captain Chaos Svart 27.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2016 Det er også mulig å bli "lurt". Når du har et menyvalg med finger så trykker du inn knappen, men i flere tilfeller heter neste menypunkt det samme, så når du har trykket 1 gang, må du vri på hjulet for å forstå at du er inne i undermenyen. Sitér dette innlegget Høne, øl og hornmusikk! Link to post
tomasno Svart 27.Mai.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2016 prøvd det også desverre.... min bror har en d3-160 hvor dette fungerer på... har testet på den. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.