waterproof Startet 26.Mai.2016 Link til dette innlegget Startet 26.Mai.2016 Hei dær, har kjøpt motor interface kabel og smis kabel, men finner ikkje ut av hvor i pokker desse skal koples til, har kommet fram til at smis kabelen skal sammen med interface kabelen og i servise terminalen,fordi dette er den eneste som er ledig ,så vidt eg kan se, men så kommer spørsmålet ,den andre med to poler,er den til trim giveren? og om den er det , kan den da bare skippes fordi eg har analogt instr som viser dette......... Den bruksanviningen som følgte med kablene var ganske håpløs ,så da prøver eg hær,det er vel ein god del av dere hær inne som har gjort dette før ,da er det enklere å få forklart hvor eg eventuelt bommer på sakene, koplingen av nmea2000 er grei,det har eg gjort før, men det på motoren er noe annet, hadde vert fint å sett noen bilder slik at man er sikker på at det er rett kontakt man bruker. mvh, F.B Sitér dette innlegget Link to post
Teerex Svart 26.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2016 Her er 77 forumsider om emnet http://www.thehulltruth.com/marine-electronics-forum/286406-suzuki-nmea-2000-newtork-standard-suzuki-gauges-can-done.html Sitér dette innlegget Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon) Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03 BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15 BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.