blue moon Startet 27.Mai.2016 Link til dette innlegget Startet 27.Mai.2016 Interesssant å se hva glansgutta foretrekker her inn, bruker jo endel tid med produktene så hvilke er din favoritt? Selv har jeg vært fornøyd nok med "pakka" til Meguiar`s, med synes One Step Compounden blir for grov å polere med hvert år. Waxen er fin å jobbe med å har brukbar holdbarhet. Har ikke prøvd ut noen egen forsegler ennå. Ble imponert over en i havna som brukte dette "alt i ett" produktet, det gav en voldsom "våthet" og dybde i gelcoaten. Med lang holdbarhet, til alle typer lakk. Flott også på bil. Lag på lag gav esktra blankhet, men holdt lenge med ett.. Ved polering var det bare å gni, skal ikke tørke. Ved voksing skal den tørke til en hvit hinne som vanlig. Noen andre som har prøvd den? Sitér dette innlegget 09 Sealine F37 - VP D4 260 Link to post
Christian V Svart 27.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2016 Jeg bruker Autosol Chromeglans til rubbing og forsegler med Meguirs Syntetic Sealant 2.0. Sitér dette innlegget Link to post
Security Svart 27.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2016 Har brukt denne http://www.exint.no/art-103-swissvax-marine-voks-200-ml Kan ved første øyekast virke noe dyr, men den boksen er utrolig drøy. Varigheten har vært noe av det beste jeg har opplevd. Brukte før Meguiars produktene. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.