sebba2 Startet 27.Mai.2016 Link til dette innlegget Startet 27.Mai.2016 Min siddis 11 fot jolle med hjemmestøpt dekk er stjålet! Hvis noen ser en blå jolle med sølvlakkert suzuki med svart deksel, vær så snill og ta kontakt ned en gang. Den var sist sett idag morges... Den lå før på en privat bøye ved vaulen badeplass, rett ved en mindre båthavn.. På forhånd tusen takk. Hilsen forbannede båteier. Sitér dette innlegget -Today Is Another Smoke Some Cigarettes, Spend Some Money And Drink Some Caffeine Day Today.. -Phil Harris Link to post
sebba2 Svart 27.Mai.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2016 Sånn ser den ut! Noen som har tips til hva jeg kan gjøre? Har annmeldt den som stjålet hos purken, de var her og fant en hammer og et brekkjern De tok de med for å teste fingeravtrykk. Den er helt klart stjålet i dag/natt. Har begynt litt smått og kjøre med den andre båten vår for å kjøre rundt å se. Mange sier at de har funnet båtene sine på kort distanse fra hvor de ble stjålet. Denne ble stjålet fra vaulen. Har vært på li og sett, men ikke funnet den. Kontakta en jeg kjenner som bor på hommersåk, og han skulle og lete. Skal ut igjen og lete nærme land rundt om kring, men har noen tips til hvor?? Sitér dette innlegget -Today Is Another Smoke Some Cigarettes, Spend Some Money And Drink Some Caffeine Day Today.. -Phil Harris Link to post
Wibbo Svart 28.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 28.Mai.2016 Skal ha øynene åpne når eg er ute i fjorden. Sitér dette innlegget Link to post
Kenneth82 Svart 28.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 28.Mai.2016 Del bildet også med gruppen Båtfolk i Ryfylke, håper du finner den igjen! Sitér dette innlegget Link to post
sebba2 Svart 29.Mai.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Mai.2016 Tusen takk for støtte! Flott om folk vil ha et øye på jakt, gjerne gå en ekstra tur ved sjøen og ha med kikkert! Sitér dette innlegget -Today Is Another Smoke Some Cigarettes, Spend Some Money And Drink Some Caffeine Day Today.. -Phil Harris Link to post
Hafrsfjord Svart 30.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2016 Båten din ligger i Hillevågsvannet, helt i enden av brygge D 2 ( Storhaug-siden ). Kontaktet politiet tidligere i formiddag, siden du ikke har lagt ut noen kontaktinformasjon her. Du vil sikkert bli kontaktet av politiet om saken. Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 30.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2016 Båten din ligger i Hillevågsvannet, helt i enden av brygge D 2 ( Storhaug-siden ). Dette er Baatplassen på sitt beste Godt saken løser seg Sitér dette innlegget Link to post
sebba2 Svart 31.Mai.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Mai.2016 Tusen takk! Fikk også vite det igjennom facebook osv! Den er nå trygg ( de har faktisk fylt på bensin osv på den) men kjørt nesten fint (kræsja i land som resulterte med at den fikk store sprekker i dekket. Var på en hyttetur uten tlf, men båten ble først sett i går, fattern dro ned og fjernet verdisaker bensin tank osv-- Motoren starta på 1. draget når jeg hadde gjennomgang! Har nå låst den, ska slepe den inn til hjemhavn og fikse den. Tusen takk for hjelp! Spesielt takk til deg, harsfjord! Sitér dette innlegget -Today Is Another Smoke Some Cigarettes, Spend Some Money And Drink Some Caffeine Day Today.. -Phil Harris Link to post
Hafrsfjord Svart 31.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 31.Mai.2016 Bare hyggelig Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.