Viksund Colombi Startet 28.Mai.2016 Del på Facebook Startet 28.Mai.2016 Noen som vet størrelsen,plassering og antall zink anoder som er på en slik båt ? Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 28.Mai.2016 Del på Facebook Svart 28.Mai.2016 Ett par halvkilos zink på rorskegget som har forbindelse med cutlesslageret skal være nok. Sitér dette innlegget Link to post
Viksund Colombi Svart 24.Juni.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Juni.2016 (redigert) Fikk beskjed fra han som styrer med slippen at han mener det skal være zink anode på propellhode da det kun var zink på roret og fra hylsen og ned til nedre del av feste til roret.Noen som greie på dette og i såfall størrelsen på zinken ettersom det er gjenger på enden av propellhodet ? Redigert 24.Juni.2016 av Viksund Colombi (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 24.Juni.2016 Del på Facebook Svart 24.Juni.2016 Jeg har på propellaksling, på rorskegg med ledning til hylse og et par på roret. Såpass bør man ha... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Viksund Colombi Svart 24.Juni.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Juni.2016 Jeg har på propellaksling, på rorskegg med ledning til hylse og et par på roret. Såpass bør man ha... Hvordan finner man ut åssen størrelse det skal være på zinken? Jeg kan ikke ha den på akslingen,men mener den skal skrues fast på enden av propelhode Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 24.Juni.2016 Del på Facebook Svart 24.Juni.2016 Ja, jeg så du hadde gjenger der. Dette er nok en spesilasink som du må kjøpe fra produsent av propellen. Men først bør du vel bestemme deg for om du skal skifte propellanlegg eller ei? Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Gudrun Svart 24.Juni.2016 Del på Facebook Svart 24.Juni.2016 (redigert) Hadde en lignende propell fra samme produsent for mange år siden. Det var et fast justerbart anlegg. Der var det ingen sink ytterst, men mener det var en koppmutter over gjengene som du viser på et par av bildene dine. Siden du har kontakt med produsenten vil du få svar på det du lurer på og mye mer derfra enn oss som bare fra tid om annen ser slike.. En telefon er i mange tilfeller bedre enn epost, da kan du fyre løs mens du lurer. Redigert 24.Juni.2016 av Gudrun (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.