svendis Svart 4.Oktober.2017 Link til dette innlegget Svart 4.Oktober.2017 Den har bryter for alle retninger i manuell mode Link to post
Olaf-Inge Svart 4.Oktober.2017 Link til dette innlegget Svart 4.Oktober.2017 Okei. Går flapsa opp også med ned knappen? Link to post
tomjo7 Svart 4.Oktober.2017 Link til dette innlegget Svart 4.Oktober.2017 du kan kjøre i manuel modus .da virker de akkurat som det gamle bryterene altså sideveis styrbord/babord/opp/ned baug Link to post
Olaf-Inge Svart 4.Oktober.2017 Link til dette innlegget Svart 4.Oktober.2017 (redigert) Jeg ser på pilene at jeg kan kjøre begge plan samtidig ned eller opp, de 2 i midten. Tenker på individuell kjøring. Tenk fks at du har trimmet ned litt på venstre bryter og mere på høyre bryter. Hvis jeg så vil ha opp kun høyre plan så det blir likt som venstre etc, går det ann? Eller må jeg da trykke en av bryteren i midten å trekke begge opp samtidig å starte på nytt? Tenker på at det er kun NED pil på høyre og venstre tast. Litt krøkkete å forklare, men du skjønner vel he he ? Redigert 4.Oktober.2017 av Olaf-Inge (see edit history) Link to post
Jens_P Svart 4.Oktober.2017 Link til dette innlegget Svart 4.Oktober.2017 Fra manualen: Sitat Den översta knappen styr båda trimplanen neråt. Den nedersta knappen styr båda trimplanen uppåt. Babords knapp styr babords trimplan först uppåt och sen styrbords trimplan neråt. Styrbords knapp styr först styrbords trimplan uppåt och sen babords trimplan neråt. Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! Link to post
Olaf-Inge Svart 4.Oktober.2017 Link til dette innlegget Svart 4.Oktober.2017 Aha. Så da er de lenket sammen å kan ikke kjøres individuelt opp å ned, men når en går ned går den andre opp. Sikkert ok å bare en vanesak. Er jo vant til gammalt system der enn måtte føle seg fram med bryterne. Blir nok bra detta ? Link to post
Barnato Svart 18.Oktober.2017 Link til dette innlegget Svart 18.Oktober.2017 Mye flott omtale om Mente Marin, men for å være litt kritisk, offer ikke Bennett sin løsning ? Link to post
hawthorne Svart 21.Oktober.2017 Link til dette innlegget Svart 21.Oktober.2017 Hva savner du med Mente sin løsning @Barnato? Link to post
Barnato Svart 21.Oktober.2017 Link til dette innlegget Svart 21.Oktober.2017 sier ikke at jeg savner noe, jeg lurer bare på offer skal en velge mente istede for bennett eksempel.... mulig mente er best, men hva skiller de ? om de er like, offer velge det mente istede for bennett Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn