pleiadene Startet 30.Mai.2016 Link til dette innlegget Startet 30.Mai.2016 Frostplugg er ødelagt 60 mm.hvor får jeg tak i det?neopren.frydenbø har ikke Det inne på lager.finnes det andre man kan bruke i feks messing?jeg har ferskvannskjølt motor.hvordan skal rørene gå fra pumpe til blokk.og kjølerør.må ha bilde eller noe.en kar mener at rørene er feil koblet.motor blir for varm hjelpe det da og ta av/bort termostat?.hjelper det å montere en elektrisk sirkulasjonspumpe? Moderator har endret emnetittelen. Var opprinnelig Jeg trenger hjelp med sabb 10 hk ferskvannskjølt hvilket ikke er iht reglene for "Båtforumet".Alle må vennligst lese disse før man poster. Sitér dette innlegget Link to post
arnerik Svart 30.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2016 Denne frostpluggen var på noen av disse motorene en kraftig gummiskive, armert med en metallring, som skulle plasseres i det hullet.Mulig du finner noen på nettet som har slikt liggende. Kjenner du en som har en dreiebenk, er det relativt lett å lage et lokk som passer. Mht varmgang var det et velkjent problem at de to små hullene som transporterte kjølevann fra blokka og opp til topplokket gikk tett. Er det tilfelle her, må disse stakes opp, og da må topplokket av... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.