christianvd Startet 30.Mai.2016 Link til dette innlegget Startet 30.Mai.2016 Hei! Har et problem med min mercury 90 hk 2T. Den fusker og har veldig liten effekt. Har i år byttet plugger, bensinslange og filter.. Noen som har en ide om hva som kan være galt? Har en video av fuskingen, vet ikke om den ble lastet opp.. hvis noen vil ta seg bryet med å hjelpe meg er jeg veldig takknemmelig :-) Christian Sitér dette innlegget Link to post
Lars K Svart 31.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 31.Mai.2016 Det kan være mye rart,har du en video hadde det kanskje hjulpet endel.. Sitér dette innlegget Link to post
christianvd Svart 1.Juni.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2016 Har du en epost jeg kan sende deg den på? Sitér dette innlegget Link to post
Lars K Svart 1.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2016 Får du ikke lagt den på feks Youtube? Jeg sendte deg epost på PM. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.