Bisse Startet 31.Mai.2016 Link til dette innlegget Startet 31.Mai.2016 Har kjøpt dette toalettpapiret fra Clas Ohlson. Skal vistnok løse seg lett opp. Noen som har prøvd det? Ev. annet lettoppløselig toalettpapir? Sitér dette innlegget Ole-Martin Nilsson, Halden. Link to post
Sigurd Svart 31.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 31.Mai.2016 Nei, har ikke prøvd det. Ser det er 100% recycled, så jeg kommer nok ikke til å prøve det heller. Ikke dermed sagt at det ikke er brukbart. Lambi topp kvalitet har jeg aldri hatt plunder med, så den er bankers for meg for å slippe unødige "dritt-jobber". Sitér dette innlegget Link to post
Langedahl Svart 31.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 31.Mai.2016 Jeg har brukt den fra Biltema,ikke hatt problemer,men passer på å pumpe lenge nok så alt kommer inn i tanken. Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 31.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 31.Mai.2016 Problemet med slikt "gjenbrukt" toalettpapir at det inne holder mye lim. Fibrene på slikt papir er svært korte i motsetning til "ubrukt" papir som feks. Lambi. Dette limet kan være et problem over tid da det setter seg på pumpedelene i dassen. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Faxen Svart 31.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 31.Mai.2016 Fortell meg om det!! Jeh holder nettopp på med den grisjobben. Toapapir har klumpet seg i et 90 graders bend. Fyttirakkern. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Bigmac Svart 31.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 31.Mai.2016 Kun Lambi! Aldri limepapir her igjen - tørr ikke ta sjansen. Det eneste som er verre er våtservietter. Sitér dette innlegget Link to post
Viljesterk Svart 31.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 31.Mai.2016 Hvordan blir dette på porta-potti? Der er det vel ingen bevegelige deler det kommer innpå? Sitér dette innlegget Oppfriskning av Hansvik 18 Cabin Link to post
volvo_penta_ Svart 31.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 31.Mai.2016 Bruker dere da lambi som man kjøper på kiwi og bruker hjemme? Noen spes type av de? Sitér dette innlegget Link to post
NilsPils Svart 31.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 31.Mai.2016 Lambi her! Med pålegg om "skyll etter hvert tørk!" med mye vann. Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
simon_a Svart 2.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2016 Fortell meg om det!! Jeh holder nettopp på med den grisjobben. Toapapir har klumpet seg i et 90 graders bend. Fyttirakkern. Når du nå holder på nedi der burde du se om det er mulig å endre røropplegget. Man unngår bruk av 90 graders bend på kloakk pga fare for tilstopping. I byggebransjen er det vel egentlig ikke tillatt. Maks 88, og da kun ut fra vegghengt sisterne. Sitér dette innlegget Jo mer det bråker, dess gladere jeg blir! 2-takt er best! Zippen skal hete -Slick-.. Link to post
Bisse Svart 9.Juli.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Juli.2016 Har nå prøvd dette papiret et par uker, og det fungerer perfekt. Sitér dette innlegget Ole-Martin Nilsson, Halden. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.