Mariah25 Startet 31.Mai.2016 Del på Facebook Startet 31.Mai.2016 Her kan man diskutere problemer/løsniger, tips/triks tilhørende Mariahbåtene, Original og Sea Fox. Jeg er har selv en Mariah 25 SC 2008-mod, har gjort flere oppgraderinger til den men det ligger noen utfordringer for at den skal bli perfekt. Det jeg sliter med nå er vann som kommer inn under vinduene samt å finne den rette propellen. Er veldig fornøyd med båten, det er en perfekt daycruiser. Sitér dette innlegget Link to post
Tørstemaskinist Svart 13.Juni.2018 Del på Facebook Svart 13.Juni.2018 Hei. Har selv en Mariah 23 SC, og er strålende fornøyd med egenskapene. Sliter også med at det kommer vann inn under vinduene og i tillegg er det veldig stort gap under det vinduet som kan åpnes for å komme fram til dekk. Her kommer vann inn i fart når det regner, samt når jeg fersker ned etter tur. Har du noen tips @Mariah25? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.