Ankermann Startet 5.Juni.2005 Del på Facebook Startet 5.Juni.2005 Hei! Er det noen som vet hvor det er best å forsikre skjærgårdsjeeper som går i ca 50 knop. Det er mange som ikke forsikrer båter som går over 40 knop, og noen av selskapene er veldig dyre :( Tar gjerne i mot råd fra dere der ute... Sitér dette innlegget Link to post
BF68LUFC Svart 5.Juni.2005 Del på Facebook Svart 5.Juni.2005 Har selv god erfaring med Gjensidige Nor Forsikring. De forlangte at båten skulle ha enten startsperre, avtagbart ratt (Snap-Off) eller sporingssystem. For meg ble Snap-Off ratt den rimeligste løsningen (ca 2000,-). 21 fot skjærgårdsjeep med 200 hk Optimax, fart ca 50 knop koster meg da 3800 per år. If... skulle ha 10.000 for samme forsikringsdekning. Sitér dette innlegget Link to post
Ankermann Svart 5.Juni.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Juni.2005 Har selv god erfaring med Gjensidige Nor Forsikring. De forlangte at båten skulle ha enten startsperre, avtagbart ratt (Snap-Off) eller sporingssystem. For meg ble Snap-Off ratt den rimeligste løsningen (ca 2000,-). 21 fot skjærgårdsjeep med 200 hk Optimax, fart ca 50 knop koster meg da 3800 per år. If... skulle ha 10.000 for samme forsikringsdekning. <{POST_SNAPBACK}> Du er nok totalkunde i Gjensidige, har hørt med Gjensidige om de krever totalkunde i samme selskap - ellers vil de ikke forsikre... Trenger mao et annet forslag... Sitér dette innlegget Link to post
Avsluttet2 Svart 5.Juni.2005 Del på Facebook Svart 5.Juni.2005 Jeg har da forsikret båten i gjensidige uten å ha en eneste annen forsikring der. tj Sitér dette innlegget Link to post
Sinus_nor Svart 5.Juni.2005 Del på Facebook Svart 5.Juni.2005 (redigert) Samme som tj, bare båten i gjensidige. Med snap-off-ratt. Redigert 5.Juni.2005 av Sinus_nor (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Ankermann Svart 6.Juni.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Juni.2005 Er det lenge siden dere inngikk avtalen med Gjensidige da? Har hørt at de har endret på vilkår den siste tiden. Sitér dette innlegget Link to post
Avsluttet2 Svart 6.Juni.2005 Del på Facebook Svart 6.Juni.2005 I mars tj Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.