Jump to content

båtforsikring for raske båter ca 50 knop

Ankermann

Recommended Posts

Har selv god erfaring med Gjensidige Nor Forsikring. De forlangte at båten skulle ha enten startsperre, avtagbart ratt (Snap-Off) eller sporingssystem. For meg ble Snap-Off ratt den rimeligste løsningen (ca 2000,-). 21 fot skjærgårdsjeep med 200 hk Optimax, fart ca 50 knop koster meg da 3800 per år. If... skulle ha 10.000 for samme forsikringsdekning.

Har selv god erfaring med Gjensidige Nor Forsikring. De forlangte at båten skulle ha enten startsperre, avtagbart ratt (Snap-Off) eller sporingssystem. For meg ble Snap-Off ratt den rimeligste løsningen (ca 2000,-). 21 fot skjærgårdsjeep med 200 hk Optimax, fart ca 50 knop koster meg da 3800 per år. If... skulle ha 10.000 for samme forsikringsdekning.

<{POST_SNAPBACK}>

Du er nok totalkunde i Gjensidige, har hørt med Gjensidige om de krever totalkunde i samme selskap - ellers vil de ikke forsikre... Trenger mao et annet forslag...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...