DaniStaut Startet 2.Juni.2016 Link til dette innlegget Startet 2.Juni.2016 Noen som vet hvordan man trimmer en 10hk Mercury 2015 mod. Spør for en venn som mener at motoren er en nedskrudd 20hk. Han mener at han kan få motoren tilbake til 20hk og opp i mot 30hk. Er det sant? Sitér dette innlegget Link to post
alfaalfa Svart 2.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2016 Nei, det er nok ikke sant. 9.9 og 8 hk er "samme motoren". Sitér dette innlegget Link to post
engestol Svart 2.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2016 Ved bytte av forgasser vil du få 20hk :) Sitér dette innlegget Link to post
Baracuda Svart 2.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2016 Og hvor får en tak i forgasser til 20 hk da. Noen som har link til side på ebay. Sitér dette innlegget Link to post
DaniStaut Svart 2.Juni.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2016 Nei, det er nok ikke sant. 9.9 og 8 hk er "samme motoren". Det er 10hk ikke 9,9 Sitér dette innlegget Link to post
engestol Svart 2.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2016 Koster 3500,- hos Ravns Garage Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 2.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2016 Sønnen har samme motor Mercury 10 hk 4takt. 2016 model. Det er en plastdings som sperrer gangen på forgasser. fjerner man denne får du 15hk og kjøper du større forgasser får du 20 hk Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
KarmaZ Svart 3.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 3.Juni.2016 Var to ting på min. En svart plastbit, samt en metallbit som låser når du drar på. Dette ser du raskt når du gasser. Avbitertang og en 10mm nøkkel ordner dette. Sitér dette innlegget Link to post
Leffe Mellum Svart 12.August.2016 Link til dette innlegget Svart 12.August.2016 Var to ting på min. En svart plastbit, samt en metallbit som låser når du drar på. Dette ser du raskt når du gasser. Avbitertang og en 10mm nøkkel ordner dette.[/ Jeg har samme motor. Den metallbiten, du har tilfeldigvis ikke noe bilde av hvor den sitte/ser ut? Sitér dette innlegget Link to post
Fluehue Svart 12.August.2016 Link til dette innlegget Svart 12.August.2016 Henger meg på å lure på den metalldingsen, når eg kjøpte lik motor tok forhandler å kappet av den plastklumpen som sperre, og satt lokket på. Var ikke noe å bruke 10 mm nøkkel på? Sitér dette innlegget Link to post
steelcontax Svart 12.August.2016 Link til dette innlegget Svart 12.August.2016 Har du rorkult på den, trenger du bare å fjerne sort plasttapp som stopper pådraget på stag/forgasser. Er det motor med kontrollboks, må du i tillegg fjerne en metallbrakett som stopper vandringen på staget/gassvire. Sitér dette innlegget Link to post
Fiskar Svart 8.Juni.2017 Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2017 Hva med en 9,9 er det noe triks som kan gjøres på den? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.