Jump to content

Edit History

Teerex

Teerex

Test av Nordkapp Avant 705 i siste Vi Menn Båt. Både plast og alu-utgaven med hhv. G2 200 HO og 250 HO.

Ut fra forbrukstallene kan man såvidt jeg forstår, lese at G2 egner seg best for dem som liker å kjøre fort. 

4-takterne er nok litt rimeligere i forbruk i mellomturtallsregisteret 3000-4000 rpm, mens G2 nok bruker litt mere i dette området. Men til gjengjeld litt mindre i høyere fart/turtall.

Men forskjellen mellom 200 HO og 250 HO i forbruk på topp syns jeg var drøy, mens forskjellen i fart var mere ubetydelig.

22 liter mere pr. time for usle 2 knop ekstra.. kan det stemme tro?

Muligens for liten propellstigning.. 5700 rpm var vel litt mye.

 

g2.jpg

Teerex

Teerex

Test av Nordkapp Avant 705 i siste Vi Menn Båt. Både plast og alu-utgaven med hhv. G2 200 HO og 250 HO.

Ut fra forbrukstallene kan man såvidt jeg forstår, lese at G2 egner seg best for dem som liker å kjøre fort. 

4-takterne er litt rimeligere i forbruk i mellomturtallsregisteret 3000-4000 rpm, mens G2 nok bruker litt mere i dette området. Men til gjengjeld litt mindre i høyere fart/turtall.

Men forskjellen mellom 200 HO og 250 HO i forbruk på topp syns jeg var drøy, mens forskjellen i fart var mere ubetydelig.

22 liter mere pr. time for usle 2 knop ekstra.. kan det stemme tro?

Muligens for liten propellstigning.. 5700 rpm var vel litt mye.

 

g2.jpg

Teerex

Teerex

Test av Nordkapp Avant 705 i siste Vi Menn Båt. Både plast og alu-utgaven med hhv. G2 200 HO og 250 HO.

Ut fra forbrukstallene kan man såvidt jeg forstår, lese at G2 egner seg best for dem som liker å kjøre fort. 

4-takterne er rimeligere i forbruk i mellomturtallsregisteret 3000-4000 rpm, mens G2 nok bruker litt mere i dette området. 

Men til gjengjeld litt mindre i høyere fart/turtall.

Men forskjellen mellom 200 HO og 250 HO i forbruk på topp syns jeg var drøy, mens forskjellen i fart var mere ubetydelig.

22 liter mere pr. time for usle 2 knop ekstra.. kan det stemme tro?

Muligens for liten propellstigning.. 5700 rpm var vel litt mye.

 

g2.jpg

Teerex

Teerex

Test av Nordkapp Avant 705 i siste Vi Menn Båt. Både plast og alu-utgaven med hhv. G2 200 HO og 250 HO.

Ut fra forbrukstallene kan man såvidt jeg forstår, lese at G2 egner seg best for dem som liker å kjøre fort. 

4-takterne er rimeligere i forbruk i mellomturtallsregisteret 3000-4000 rpm, mens G2 nok bruker litt mere i dette området. 

Men til gjengjeld litt mindre i høyere fart/turtall.

Men forskjellen mellom 200 HO og 250 HO i forbruk på topp syns jeg var drøy, mens forskjellen i fart var mere ubetydelig.

22 liter mere pr. time for usle 2 knop ekstra.. kan det stemme tro?

 

g2.jpg

Teerex

Teerex

Test av Nordkapp Avant 705 i siste Vi Menn Båt. Både plast og alu-utgaven med hhv. G2 200 HO og 250 HO.

Ut fra forbrukstallene kan man såvidt jeg forstår, lese at G2 egner seg best for dem som liker å kjøre fort. 

4-takterne er rimeligere i forbruk i mellomturtallsregisteret 3000-4000 rpm, mens G2 nok bruker litt mere i dette området. 

Men til gjengjeld litt mindre i høyere fart/turtall.

Men forskjellen mellom 200 HO og 250 HO i forbruk på topp syns jeg var drøy, mens forskjellen i fart var mere ubetydelig.

 

g2.jpg

Teerex

Teerex

Test av Nordkapp Avant 705 i siste Vi Menn Båt. Både plast og alu-utgaven med hhv. G2 200 HO og 250 HO.

Ut fra forbrukstallene kan man såvidt jeg forstår, lese at G2 egner seg best for dem som liker å kjøre fort. 

4-takterne er rimeligere i forbruk i mellomturtallsregisteret 3000-4000 rpm, mens G2 nok bruker litt mere i dette området. 

Men til gjengjeld litt mindre i høyere fart/turtall.

Men forskjellen mellom 200 HO og 250 HO i forbruk på topp syns jeg var drøy.

 

g2.jpg

Teerex

Teerex

Test av Nordkapp 705 i siste Vi Menn Båt. Både alu og plastutgaven med G2 200 HO og 250 HO.

Ut fra forbrukstallene kan man såvidt jeg forstår, lese at G2 egner seg best for dem som liker å kjøre fort. 

4-takterne er rimeligere i forbruk i mellomturtallsregisteret 3000-4000 rpm, mens G2 nok bruker litt mere i dette området. 

Men til gjengjeld litt mindre i høyere fart/turtall.

Men forskjellen mellom 200 HO og 250 HO i forbruk på topp syns jeg var drøy.

 

g2.jpg

Teerex

Teerex

Test av Nordkapp 705 i siste Vi Menn Båt. Både alu og plastutgaven med G2 200 HO og 250 HO.

Ut fra forbrukstallene kan man såvidt jeg forstår, lese at G2 egner seg best for dem som liker å kjøre fort. 

4-takterne er rimeligere i forbruk i mellomturtallsregisteret 3000-4000 rpm, mens G2 nok bruker litt mere i dette området. 

Men til gjengjeld litt mindre i høyere fart/turtall.

Men forskjellen mellom 200 HO og 250 HO i forbruk på topp syns jeg var drøy.

g2.jpg



×
×
  • Create New...