Jump to content

Edit History

Teerex

Teerex

Men husk at det skiller ganske mye i vekt mellom den gamle E-tec 150 og nye G2 150 (sistnevnte tyngst).

 

Her kommer den nye V6-serien fra Mercury inn i bildet. 3,4 liter 4-takter med 175/200/225 hk, og kun 216 kg :wink:

Altså lettere enn de vanlige 4-syl 4-takt 150-200 hk fra f.eks. Yamaha og Suzuki.

Så det skjer mye for tiden.

Blir spennende å se Evinrude G2 (både 2,7 liter og 3,4 liter) mot den nye Mercury-serien.

Teerex

Teerex

Men husk at det skiller ganske mye i vekt mellom den gamle E-tec 150 og nye G2 150 (sistnevnte tyngst).

 

Her kommer den nye V6-serien fra Mercury inn i bildet. 3,4 liter 4-takter med 175/200/225 hk, og kun 216 kg :wink:

Så det skjer mye for tiden.

Blir spennende å se Evinrude G2 (både 2,7 liter og 3,4 liter) mot den nye Mercury-serien.

Teerex

Teerex

Men husk at det skiller ganske mye i vekt mellom den gamle E-tec 150 og nye G2 150 (sistnevnte tyngst).

 

Her kommer den nye V6-serien fra Mercury inn i bildet. 3,4 liter 4-takter med 175/200/225 hk, og kun 216 kg :wink:

Så det skjer mye for tiden.

Blir spennende å se G2 (både 2,7 liter og 3,4 liter) mot den nye Mercury-serien.

Teerex

Teerex

Men husk at det skiller ganske mye i vekt mellom den gamle E-tec 150 og nye G2 150 (sistnevnte tyngst).

 

Her kommer den nye V6-serien fra Mercury inn i bildet. 3,4 liter 4-takter med 175/200/225 hk, og kun 216 kg :wink:

Så det skjer mye for tiden.

Teerex

Teerex

Men husk at det skiller ganske mye i vekt mellom den gamle E-tec 150 og nye G2 150.

 

Her kommer den nye V6-serien fra Mercury inn i bildet. 3,4 liter 4-takter med 175/200/225 hk, og kun 216 kg :wink:

Så det skjer mye for tiden.



×
×
  • Create New...