Jump to content

Edit History

John_Kr

John_Kr

Det er integret styring på G2 150HK/HO motoren også, men den selges som alternativ uten grunnet vektutfordringer, dvs med gammelt motorfeste. Jeg har nå bestilt en med styring og som jeg nevner over så er det gjort tiltak i båten som utligner skjevheter i vektbalansen. Årsaken til den store vekten er at motoren er integrert med styring og oljetank, samt gearhus fra de store motorene over 225HK (3,4L).

John_Kr

John_Kr

Det er integret styring på G2 150HK/HO motoren også, men den selges som alternativ uten grunnet vektutfordringer, dvs med gammelt motorfeste. Jeg har nå bestilt en med styring og som jeg nevner over så er det gjort tiltak i båten som utligner skjevheter i vektbalansen. Årsaken til den store vekten er at motoren er integrert med styring og oljetank, samt gearhus fra de store motorene over 250HK (3,4L).

John_Kr

John_Kr

Det er integret styring på G2 150HK/HO motoren også, men den selges som alternativ uten grunnet vektutfordringer, dvs med gammelt motorfeste. Jeg har nå bestilt en med styring og som jeg nevner over så er det gjort tiltak i båten som utligner skjevheter i vektbalansen. Årsaken til den store vekten er at motoren er integrert med styring og oljetank, samt gearhus fra de store motorene over 200HK.

John_Kr

John_Kr

Det er integret styring på G2 150HK/HO motoren også, men den selges som alternativ uten grunnet vektutfordringer, dvs med gammelt motorfeste. Jeg har nå bestilt en med styring og som jeg nevner over så er det gjort tiltak i båten som utligner skjevheter i vektbalansen.

John_Kr

John_Kr

Det er integret styring på G2 150HK/HO motoren også, men den selges som alternativ uten grunnet vektutfordringer. Jeg har nå bestilt en med styring og som jeg nevner over så er det gjort tiltak i båten som utligner skjevheter i vektbalansen.

John_Kr

John_Kr

Det er integret styring på G2 150HK/HO motoren også, men den selges som alternativ uten grunnet vekt. Jeh har nå bestilt en med styring.

• Create New...