Jump to content

Edit History

Teerex

Teerex

Interessante tall. Forbrukstest på 3 forskjellige båttyper. Miles pr. gallon.

Viser at G2 300 er overlegen Yamaha F300 i de fleste turtallsområder.

Særlig i sakte fart er forskjellen enorm, men også i høy fart. 

På den ene båten er F300 mere mere økonomisk rundt 3000-3500 rpm, men ellers er G2 best.

 

Veldig motstridende tall på 2000, 3000 og 3500  rpm på de to båtene under, så det må settes spørsmålstegn ved.

Uansett en amerikansk test.. BRP kan jo ha en finger med i spillet...

 

http://www.boattest.com/engine-review/Evinrude/43000172_Fuel-Efficiency_2018

 

 

etecforbruk1.jpg

etecforbruk2.jpg

Teerex

Teerex

Interessante tall. Forbrukstest på 3 forskjellige båttyper. Miles pr. gallon.

Viser at G2 300 er overlegen Yamaha F300 i de fleste turtallsområder. Særlig i sakte fart er forskjellen enorm. 

På den ene båten er F300 mere mere økonomisk rundt 3000-3500 rpm, men ellers er G2 best.

 

Veldig motstridende tall på 2000, 3000 og 3500  rpm på de to båtene under, så det må settes spørsmålstegn ved.

Uansett en amerikansk test.. BRP kan jo ha en finger med i spillet...

 

http://www.boattest.com/engine-review/Evinrude/43000172_Fuel-Efficiency_2018

 

 

etecforbruk1.jpg

etecforbruk2.jpg

Teerex

Teerex

Interessante tall. Forbrukstest på 3 forskjellige båttyper. Miles pr. gallon.

Viser at G2 300 er overlegen Yamaha F300 i de fleste turtallsområder. Særlig i sakte fart er forskjellen enorm. 

På den ene båten er F300 mere mere økonomisk rundt 3000-3500 rpm, men ellers er G2 best.

 

Veldig motstridende tall på 2000, 3000 og 3500  rpm på de to båtene under, så det må settes spørsmålstegn ved.

 

http://www.boattest.com/engine-review/Evinrude/43000172_Fuel-Efficiency_2018

 

 

etecforbruk1.jpg

etecforbruk2.jpg

Teerex

Teerex

Interessante tall. Forbrukstest på 3 forskjellige båttyper. Miles pr. gallon.

Viser at G2 300 er overlegen Yamaha F300 i de fleste turtallsområder. Særlig i sakte fart er forskjellen enorm. 

På den ene båten er F300 mere mere økonomisk rundt 300-3500 rpm, men ellers er G2 best.

 

Veldig motstridende tall på 2000, 3000 og 3500  rpm på de to båtene under, så det må settes spørsmålstegn ved.

 

http://www.boattest.com/engine-review/Evinrude/43000172_Fuel-Efficiency_2018

 

 

etecforbruk1.jpg

etecforbruk2.jpg

Teerex

Teerex

Interessante tall. Forbrukstest på 3 forskjellige båttyper. Miles pr. gallon.

Viser at G2 300 er overlegen Yamaha F300 i de fleste turtallsområder. Særlig i sakte fart er forskjellen enorm. 

På den ene båten er F300 mere mere økonomisk rundt 300-3500 rpm, men ellers er G2 best.

 

Veldig motstridende tall på 2000 og 3000 rpm på de to båtene under, så det må settes spørsmålstegn ved.

 

http://www.boattest.com/engine-review/Evinrude/43000172_Fuel-Efficiency_2018

 

 

etecforbruk1.jpg

etecforbruk2.jpg

Teerex

Teerex

Interessante tall. Forbrukstest på 3 forskjellige båttyper. Miles pr. gallon.

Viser at G2 300 er overlegen Yamaha F300 i de fleste turtallsområder. Særlig i sakte fart er forskjellen enorm. 

På den ene båten er F300 mere mere økonomisk rundt 300-3500 rpm, men ellers er G2 best.

 

http://www.boattest.com/engine-review/Evinrude/43000172_Fuel-Efficiency_2018

 

 

etecforbruk1.jpg

etecforbruk2.jpg

Teerex

Teerex

Interessante tall. Forbrukstest på 3 forskjellige båttyper. Miles pr. gallon.

Viser at G2 300 er overlegen Yamaha F300 i de fleste turtallsområder. Særlig i dorgefart er forskjellen enorm. 

På den ene båten er F300 mere mere økonomisk rundt 300-3500 rpm, men ellers er G2 best.

 

http://www.boattest.com/engine-review/Evinrude/43000172_Fuel-Efficiency_2018

 

 

etecforbruk1.jpg

etecforbruk2.jpg



×
×
  • Create New...