glalaksen Startet 2.Juni.2016 Link til dette innlegget Startet 2.Juni.2016 Trenger ny startmotor asap da båten ligger på Røst og hadde fått vann oppover motoren dordi landstrømmen var koblet ut. Noen som har forslag til plasser å ringe? Sitér dette innlegget Link to post
X10an Svart 3.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 3.Juni.2016 (redigert) Kan tenkes at www.maskin-teknisk.no har slikt på lager. Offisiell forhandler er vel http://nettbutikk.sabb.no Om de sender ekspress i dag, så har du den på mandag. Redigert 3.Juni.2016 av X10an (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
glalaksen Svart 3.Juni.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Juni.2016 Sabb må bestille den fra Italia. Sitér dette innlegget Link to post
nomen Svart 3.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 3.Juni.2016 Har du sjekket om Romnes har den? Sitér dette innlegget Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
bare lek(k)er Svart 3.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 3.Juni.2016 Ikke svar på spørsmålet ditt, men har du prøvd å plukke den fra hverandre og skylle/smøre og få den i orden igjen? Jeg druknet starteren min engang. 3 timer etter at båten var tømt gikk motoren :) Trygve Sitér dette innlegget Link to post
Bårdp Svart 3.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 3.Juni.2016 (redigert) Du får ta deg en tur til Svolvær så får du nokk tak i starter. http://www.frydenbo-industri.no/kontakt-oss/servicepunkter-innlands/nord-norge/lofoten-sveiseindustri-/-svolvaer Redigert 3.Juni.2016 av Bårdp (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Jangul Svart 3.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 3.Juni.2016 Hørt med Triconor i Oslo? Sitér dette innlegget Link to post
glalaksen Svart 3.Juni.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Juni.2016 Takker så mye for svar. Her ble det jo noen å ringe rundt til. Trygve: jeg har prøvd å skru den fra hverandre, mem skruene på innslaget var helt opptært og det samme med skruen som er plussen. Helt ødelagt. Har hørt at mam kan åpne den og lage en ny kobling, men har ikke fått åpnet den enda. Koblingene på ledningene som gikk inn på plussen på starteren var også helt sundtært. Sitér dette innlegget Link to post
Bårdp Svart 3.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 3.Juni.2016 Den har tydeligvis stått med spenning på når vannet har kommet og da er løpet kjørt. Sitér dette innlegget Link to post
glalaksen Svart 3.Juni.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Juni.2016 Ja den har nok det. Og det er bare min feil. Veldig irriterende å ikke ha noen å skylde på. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.