glalaksen Startet 2.Juni.2016 Link til dette innlegget Startet 2.Juni.2016 Har fått vann oppover motoren og regner med det har kommet i gearet gjennom hullet til peilepinnen. Hvordan berger jeg gearet? Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 3.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 3.Juni.2016 Tapper av alt, fyller på ny olje og kjører et par minutter, tapper av, fyller på ny osv. til olja ikke lenger blir hvit. Må du pumpe ut olja kan du fylle på diesel og kjøre litt så blir den tynnere og lettere å pumpe. Sitér dette innlegget Link to post
glalaksen Svart 3.Juni.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Juni.2016 De thørtes ut som en god plan. Var en med peiling som bad meg peile olja. Og der er ikke noe høyt nivå. Så kanskje troppen har vært tett. Er i såfall ikke mye olje som har kommet i. Sitér dette innlegget Link to post
glalaksen Svart 3.Juni.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Juni.2016 De thørtes ut som en god plan. Var en med peiling som bad meg peile olja. Og der er ikke noe høyt nivå. Så kanskje troppen har vært tett. Er i såfall ikke mye olje som har kommet i. Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 3.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 3.Juni.2016 Uansett greit å sjekke olja etter at gearet har gått noen runder rundt. Sitér dette innlegget Link to post
glalaksen Svart 3.Juni.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Juni.2016 Ja skal ta med meg olje så jeg kan bytte noen ganger. Sånn for sikkerhetsskyld. Må bare få ny startmotor først. Og finne ut hva slags olje gearet trenger. Sitér dette innlegget Link to post
I.M.S. Svart 3.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 3.Juni.2016 (redigert) SAE-API service class CD/CC SAE viscosity number 30 engine oil.(singel grade) Tøm giret og fyll på ny olje før du starter opp så kan du kanskje slippe å få vann rundt i hy-systemet. Redigert 3.Juni.2016 av I.M.S. (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
glalaksen Svart 13.Juni.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2016 Noen som vet om der er en tømmplugg på disses gearene? Sitér dette innlegget Link to post
glalaksen Svart 13.Juni.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2016 og hvis noen har et bilde hadde det vært supert Sitér dette innlegget Link to post
glalaksen Svart 14.Juni.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2016 Opp Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.