Jump to content

Isailor på mobil eventuelt annet

TerjeØ

Recommended Posts

Jeg har en Sony experia z3

Lastet ned isailor på denne men jeg får ikke noe meny hvor jeg kan kjøpe kart der.

Ser det skal være mulighet for det, støttes ikke Sony experia eller gjør jeg noe feil?

Har sett på naviconic eller hva det heter også, ser bra ut denne. Men virker som isailor vinner fleste tester.

Kart jeg trenger er Oslofjorden ned til Kristiansand og svenskekysten, hvor mye av svenskekysten vet jeg ikke ennå ?

Disse tannhjulene finnes ikke ?

Hmm prøvde å screenshote.

Men får beskjed her om invalid filtype.

Når du har skjermdumpen åpner du bildet for redigering, klipper vekk bittelitt på en av kantene ("crop" på engelsk) og lagrer igjen. Da blir bildet lagret som jpg, og det kan lastes opp på Båtplassen. Tungvint, men det fungerer.

SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL

Jeg fikk det til nå ?

Måtte holde fingeren inne over mine tlf knapper til jeg kom på No Google greier, trykket meg tilbake til app så var tool knappen der og mine telefon knapper borte ?

Ser det blir anbefalt andre apper til mobil også, men jeg har lest litt, ser nesten ut som alle apper blir anbefalt en eller annen gang.

Men self vil jeg høre på nye anbefalinger.

Dropp iSailor på Android plattform, katastrofalt dårlig. Programmet fungerer kun tilfredsstillende på iPhone og iPad.

Ja, det stemmer vel at det var konklusjonen i en annen tråd hvor iSailor var tema.

Hvilke alternativer til Android er gode (like gode eller bedre) enn samme program på iPad/iPhone? Er Navionics like bra på begge plattformer?

SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL

• 1 måned senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...