TB22 Startet 5.Juni.2016 Link til dette innlegget Startet 5.Juni.2016 http://www.bt.no/nyheter/lokalt/--Bergen-har-ingen-ordentlig-gjestehavn-3608650.html Besøkende fikk litt mye fest tett innpå i helgen. Men er at det er litt knapt med plass eller skikkelig plass har jeg hørt før, men stemmer det eller er det bare dårlig timing å besøke byn midt under festivaler og diverse? Var også fin gjeng seilbåter på tur nordover fra Sverige bl.a. Noen som kjenner til denne turen og de 10 båtene? Sitér dette innlegget Drivstoffpriser V2.0 Link to post
Jakob T Svart 5.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2016 Enig,det er for mykje festing og bråk til tidlig morgen,synd da det er ein fin by å reise til. Sitér dette innlegget Link to post
KARILLA Svart 5.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2016 Finnes gjestehavn i Damsgårsundet for de som ønsker en stillere tilværelse. Selv sover jeg godt de gangene jeg jeg ligger i Bergen, foretrekker å ligge på piren der Shetlandslarsen står å speider. Syntes jevnt over folk oppfører seg bra. Sitér dette innlegget Jeg er litt rar.Men det gjør ingenting.Fordi jeg er lykkelig! Link to post
ElGapitan Svart 5.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2016 Litt problem med seglingshøgde til Damsgårdsundrt før Småpudden åpner, men er ikke veldig fristende å overnatte i Bergen, ihvertfall ikke med ungene ombord Sitér dette innlegget Link to post
Trophy Svart 5.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2016 Samme dritten i Ålesund havn i helgene. Havnevesenet sier vi må ringe til Politiet når vi ringer og klager... Litt merkelig når havnevesenet er ansvarlig for havna :-( Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Laholm Svart 6.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2016 Vøre besøk til Vågen i Bergen, i alle fall med overnatting, begrenser seg til utenfor sesongen, og da midt i uken (kanskje unntatt lillelørdag) Sitér dette innlegget Laholm Link to post
Janoho Svart 8.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2016 (redigert) Litt spesielt at det er tyskere som klager på dette Det var jo de som innførte skikken med fyll og fanteri i Bergen ;-) Redigert 8.Juni.2016 av Janoho (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bergen Svart 8.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2016 Støy, fyll og bråk vil en nok ikke klare å unngå på solskinnsdager I Bergen Havn (det er tross alt en I norsk målestokk en storby). Men det finnes rolige alternativer som nevnte Damsgårdsundet, Strusshamn og muligens Elsero. Men at fasiliteter I Bergen ikke står I stil med med havneavgift er hevet over enhver tvil. Et skikkelig servicebygg og noen flytebrygger langs vågen for å unngå å klyve på store feite bildekk burde vært på sin plass. Desverre virker det ikke som om noen I Bergen Havnevesen har same oppfatning som meg.... Se på Stavanger f.eks, her har en lagt til rette for en skikkelig gjestehavn ved oljemuseet og så er det muligheter for partygutta I vågen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.