ezach Startet 8.Juni.2016 Del på Facebook Startet 8.Juni.2016 Det røde nylonlokket til dieselpåfyllingen er utett. Så nær sesongstart har jeg ikke lyst til å bruke tid på å bytte gjennomføring og satser på å kjøpe et nytt lokk. Maritim fører ikke. Seasea fører ikke. Båtbua (Fredrikstad) fører ikke. Heller ikke Malfix (Oslo), Marineshop (Sarpsborg), Bestmarin eller Nettbåt. Tips mottas med stor takk!. :) Sitér dette innlegget Link to post
Big Horn Svart 8.Juni.2016 Del på Facebook Svart 8.Juni.2016 Seasea har de jo i sortimentet....... http://seasea.no/Vatten/R%c3%b6rdetaljer/D%c3%a4cksf%c3%b6rskruvningar/LOCK_DIESEL_R%c3%96TT Sitér dette innlegget Link to post
ezach Svart 8.Juni.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Juni.2016 Takker. Det må jeg sjekke. Lokalbutikken har ikke, men får sjekke om de kan bestille. :) Sitér dette innlegget Link to post
Fru Jacobsen Svart 15.April.2018 Del på Facebook Svart 15.April.2018 Løfter denne litt for jeg trenger noen nye selv... Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.