BjarteM Startet 8.Juni.2016 Link til dette innlegget Startet 8.Juni.2016 Overtok en båt med en B&G Zeus 7. Ved avreise funket kartet helt fint, men på vei ut av oslofjorden ble det bare krøll på skjermen. Alle detaljer i kartet ble borte, og plotteren viste at jeg seilte godt inn på land. Klikket rundt i menyene, men kunne ikke finne noe info om kartet. Kan det være slik at plotteren bare hadde kart for oslofjorden? (virker litt rart for meg). Hvordan kan jeg finne ut hvilke kart som ligger på det lille kortet? Moderator har endret emnetittelen. Var opprinnelig Spørsmål om B&G Zeus 7 hvilket ikke er iht reglene for "Båtforumet".Alle må vennligst lese disse før man poster. Sitér dette innlegget Link to post
abbor Svart 12.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2016 Simrad, Lowrance og B&G leveres med et Navionics Platinum Plus demokart over Oslofjorden i flashminne, kartet er sannsynligvis ikke helt oppdatert. Uansett hvor de er solgt i verden er det Oslofjord kartet som følger med. Dette er en "arv" i fra da Navico, morselskapet til disse varemerkene, hadde hovedkontor på Lysaker. Sitér dette innlegget Link to post
BjarteM Svart 12.Juni.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2016 Ah takk, det forklarer det jeg opplevde. Du vet kanskje også hvem som har kart til en fornuftig pris? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.