paalmd Startet 8.Juni.2016 Link til dette innlegget Startet 8.Juni.2016 (redigert) Hei, Jeg er litt på utkikk etter topp/vindskjerm til min Silver Viking som jeg bruker nå som åpen båt. Kunne tenkt meg å hatt topp og kalesje på den, men å kjøpe ny kalesje til denne båten er jo ikke akkurat lønnsomt :) Er det noen som har noe slikt liggende? Legger ved bilde av yachten så man kan se hvordan den ser ut :) Redigert 8.Juni.2016 av paalmd (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Tropic1 Svart 8.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2016 Hva med å selge, for så å kjøpe en annen båt med kalesje og vindskjerm;) Sitér dette innlegget Link to post
WithVital Svart 8.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2016 Er du kjapp, kan du sikker få kloa i denne: http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=77092549 :) Sitér dette innlegget NB! For ordens skyld, håper jeg ingen tar mitt ord for at alt (om noe) av det som ramler ut av meg er 100% korrekt. Kanskje ikke en gang sannsynlig. Jeg vet at jeg roter litt i ny og ne, men vet jo ikke hvor jeg roter når jeg gjør det. Det greieste er egentlig om du går ut ifra at alt jeg sier og gjør er det rene vanvidd... Link to post
paalmd Svart 8.Juni.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2016 Se der ja, tenkte aldri å sjekke Finn.no :) takk for tips :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.