ferskvannspiraten Startet 8.Juni.2016 Link til dette innlegget Startet 8.Juni.2016 Tenkte jeg skulle dele min ferske erfaring med skruvat.no. Først må det sies at de er billige - veldig billige til og med, Gummipakningene jeg skulle ha koster hos dem kr 21,- og billigste jeg fant noe annet sted var kr 56,- MEN - man skal tydeligvis ikke ta det de sier om leveringstider helt bokstavelig. "på lager - leveringstid 2-5 dager" trenger ikke bety at det er DE som har delen på lager, selv om det andre steder på nettsidene deres viser til at varer de ikke har på lager skal stå som "bestillingsvare" og at den da angitte leveringstiden er inn til deres eget lager for videre-utsending til kunde. Og det kan jo fort medføre skuffelser. Noen ganger er jo leveringstiden vel så viktig som prisen, særlig når ferien står for døren. For meg betyr det at delen jeg hadde håpet å få før helgen akkurat ble bekreftet at ville komme til deres lager på fredag, og så bli sendt videre til meg i begynnelsen av neste uke, og at jeg har håp om å få den før neste helg. Handler nok hos dem igjen, men ikke når det haster. Noen andre som har erfaringer med dem? Sitér dette innlegget Ei lenger Ferskvannspiraten -tilbake på de salte bølger Link to post
000 Svart 8.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2016 Nei har ikkje handlet hos de da tingene eg såg på var latterlig høyt priset. Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 8.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2016 Bestilte skiver og klosser foran og bak til min Prius 08. Fikk riktige skiver bak og riktige klosser foran. Resten var feil. Og dette til tross for at jeg måtte legge inn reg. nr. ------- Dritten er at jeg bestilte alle delene for snart et halvt år siden og har hatt de liggende i påvente av... så litt sent å sende retur. Alt jeg trengte var selvsagt hyllevare i Oslo og prisene var slettes ikke avskrekkende der heller. Men utrolig irriterende når man skrur å stå der som et spørsmålstegn med gammel og ny del i hånda og skjønne at man må kjøre til byen for å få tak i det man trenger. Hadde heldigvis overlapp av gammel/ny bil så jeg fikk ikke skjegget i postkassa, men uansett. -------- Så billig, ja. Men grådig upraktisk. Blir nok deler over disk neste gang. Naboen bestilte også deler til sin Toyota Pervia (tror jeg den heter). Opplevde det samme med mange feile deler. Skulle nesten tro de gambler på å sende ut "noe" hvis de ikke har på lager og satse på at idioter som meg ikke sender retur... Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 8.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2016 Har handlet der en gang, billig og fikk det jeg skulle ha men LAAAAANG leveringstid. Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Barnevaksiner Link to post
Klovn1 Svart 8.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2016 Har handlet der to ganger, fikk det jeg skulle ha ( skiver, klosser, calipere og bærebroer) billig og levert på døra etter noen få dager. Godt fornøyd. Sitér dette innlegget Link to post
Taremakken Svart 8.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2016 Har handlet noen ganger der. Fått alt etter 2-5 dager, veldig gode priser. Fikk mail den ene gangen om at delene ikke passet min bil og fikk spørsmål om de skulle forandret bestillingen til rette delene. Har kun positive erfaringen, men vet enkelte kompiser ikke er like fornøyd. Sitér dette innlegget Link to post
KARILLA Svart 8.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2016 (redigert) Bestilt deler ble levert på døren som forventet, passet også. Redigert 8.Juni.2016 av HAIK (see edit history) Sitér dette innlegget Jeg er litt rar.Men det gjør ingenting.Fordi jeg er lykkelig! Link to post
PiperBill Svart 8.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2016 Ikke båtrelatert men... Bestilt eksosrør med flexirør til min Alfa. Kostet 1800,- hos Skruvat og 3900,- hos en annen forhandler (Gud vet hvor mye den koster hos Alfa). Etter 2 måneder røk flexirøret. Jeg klagde og fikk ny rør uten spørsmål. Den har holdt i snart 2 år nå. Bra fornøyd :-) Sitér dette innlegget And always remember the wire should have a higher rating than the fuse as otherwise the wire becomes the fuse! Link to post
Draco24styling Svart 8.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2016 Orker ikke mer skruvat.no. Har bestilt mye der. Men har vel tilgode å få delene innen 5 dager på såkalte lagervare. Et sant helvete å komme igjennom til kundeservice også Sitér dette innlegget Norske båter er best! Link to post
Jori Svart 8.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2016 En god leveranse, alt levert og hurtig, en tragisk leveranse, etter to uker ringte jeg og etterlyste noen deler de sa de hadde på lager ved bestilling. Fikk da beskjed om at de var tomme, ble kraftig irritert og sa at da fikk de sende tilsvarende eller bedre kvalitet av (bremseklosser) som de måtte ha på lager, da gjorde faktisk det. Konklusjon, god pris, men ustabil på leveranse. Sitér dette innlegget Link to post
Cissaman Svart 8.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2016 Har handle derved flere anledninger tidligere, alt ok da.. Men nå har jeg en bestilling inne, som jeg har prøvd å få kontakt med de om i 1,5 uke nå, helt umulig.. Facebooksiden til Skruvat koker med misfornøyde kunder, tror det er best å unngå dette firmaet, tror de sliter for å si det mildt.... Sitér dette innlegget Link to post
Teerex Svart 8.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2016 (redigert) Henning Solberg reklamerer jo friskt for skruvat fortsatt da.... sponsing kalles det vel. Redigert 8.Juni.2016 av teerex (see edit history) Sitér dette innlegget Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon) Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03 BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15 BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78 Link to post
nordan family 27 Svart 9.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2016 handlet der en gang til bil - ok. Vurdert å handle båtdeler der da de har filter osv til mine motorer der, men det er dyrere enn Volvo originaldeler, så da har det blitt Volvo deler. Betaler ikke overpris, medmindre det er gode grunner for det. Sitér dette innlegget Link to post
Fluehue Svart 18.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 18.Juli.2016 Ting med lovet leveringstid 2-4 dager er iallefall ikke sendt ennå nå på 6 dagen etter bestilling. Prøvd å komme i kontakt med kundeservice i flere timer idag uten å lykkes, og får ikke noe reaksjoner på mail. Om det er deres standard på logistikk og kundeservice er det iallefall ikke noe jeg bruker igjen. samt at de har et språk som virker lite tillitsvekkende og seriøst synes jeg. Ser uprofesjonelt ut med skrivefeil fler ganger i en standard "no reply" mail... Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 18.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 18.Juli.2016 Skal mye til for at eg bestiller der igjen. For en del år siden var det bra, kort leveringstid, og deler på skiltnummer var riktig. De siste årene kjenner eg mange som har fått feil deler. Særlig bremsedeler. Skruvat sin nettsida klarer å gi fleire forskjellige alternative deler, og ikkje bare forskjellig fabrikat, på biler som bare er levert med en type del. Og ringe de ? ...og retur..?.... off.. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.